Zeer goede keuze en van harte gefeliciteerd met je aankoop!
Wat betekent dat in godsnaam? Ik weet dat heel erg lang het devies âPink it, shrink it and ice itâ was om een dameshorloge te maken van een herenontwerp, maar eerlijk is eerlijk, ik weet niet wat een mannelijk of vrouwelijk horloge nog in moet houden tegenwoordig. Die PRX die je koos zie ik bijvoorbeeld als unisex sporthorloge.
Gefeliciteerd! En uiteraard veel plezier er mee, zowel op de golfbaan als er af.
Klasse, congrats met mooie NA.
Zijn verhaal was dat dit dus weer helemaal in werd. Maar ik ben niet zo van klein en steentjes .
Ik heb sowieso moeite met 99% van de definities van mannelijk en vrouwelijk, maar ik lees ook net in de Guardian dat âgirl powerâ helemaal in gaat komen omdat Barbie (godbetert) een impac gehad gaat hebben op mode. Mein Darwin im Himmel!
Op zich, als iemand die veel roze draagtâ:rofl: vind ik dat nog niet zo erg. Ik vind wel verschil tussen baby roze en knal roze. Alleen zit het verschil tussen een Fuchsia/fluor roze zijde blouse en een baby roze met bloemetjes blouse . Ik hou gewoon van stevige kleuren, okergeel, fluororanje, grasgroen, rood en ja, rozeâ:sweat_smile:.
En dus ook in een tijdloos horloge chique horloge dat ook stoer kan zijn vs een horloge met steentjes, frutseltjes, dunne bandjes . En denk dat het daar misging. Ik gok dat de licht roze Seiko presage wat verwarring zaaide. Maar uiteindelijk zag ik deze in de etalage en dacht ik meteen âdie ziet er echt veel beter uit dan op de fotoâ.
Die presage is op het oog echt prachtig maar toen ik beter ging kijken vond ik steeds meer punten die niet helemaal waren wat ik wilde.
En de PRX heeft gister al kennisgemaakt met de deurpost en is stevig gebleken
Veel plezier dermee
Leuk om je NA te lezen! Zo zie je dat passen je tot hele andere ideeën kan brengen haha.
Persoonlijk vind ik je keuze veel mooier dan de gouden haha. Het is subtieler en kun je echt overal bij dragen. Toch kin je nog van de gouden elementen genieten haha.
Heel veel plezier met deze fantastische PRX!
Gefeliciteerd met je NA!
Veel plezier met de aanschaf, toch een prx dus! Welke maat is dit nu geworden, 40?
35 mm. De Breil bleek trouwens 38mm als je alle laagjes met steentjes en dingen eromheen ook meenam.
Heb zowel 42mm als 40mm om gehad. De 42 was was echt te groot. De 40 had Misschien nog gekund maar dat was een kwestie van smaak. Bij een Integrated schakelband kon het net niet want dan viel de band niet mooi om de pols terwijl het er anders nog wel okay uit zag.
Dat gaf o.a. de doorslag. En deze oogt dynamischer omdat hij met verschillend licht ook verschillende kleurnuances heeft en de gouden was âgewoonâ goud. Ook mooi. Maar naar daar deze bleef ik kijken
Mooi, veel draagplezier, heb dezelfde in de zogezegde Tiffany kleur
Mooie PRX, veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst
Wat een mooie NA, gefeliciteerd!
De PRX kan wel tegen een stootje, bij de golfclub of tegen de deurpost Al zal uiteindelijk een horloge beschadigen. Part of the deal.
Verstandig dat je bent gaan passen en goed dat je hebt gekocht wat jij mooi vindt, los van wat ieder ander daarvan zal vinden.
Die Breil is uit augustus 2010đ€Ł die heeft het aardig goed volgehouden moet ik zeggen. Ik hoop dat deze minstens net zo stevig is.
Goede keus en van Harte