NA: door de bomen het bos

Begin deze week kwam ik hier met een hoop vragen omdat ik er met mijn eigen zoektocht niet meer uitkwam.

Vandaag naar de winkel geweest en verschillende horloges en maten gepast.

Zoals ik begreep zijn heel vrouwelijke horloges in volgens de medewerker. Heb ik ook geprobeerd (o.a. Balmain en de kleinere maten Seiko en tissot) maar dat was echt niet mijn ding.

Daar kwamen we ook tot de conclusie dat mijn oude Breil toch echt eerder 38 mm is dan 35 mm. En dat alles onder de 35 mm toch echt te “petite” is voor mijn pols.

De gouden PRX was toch ook echt heel gaaf maat had meer het idee dat het een showpiece is en ik zocht echt meer een dagelijks horloge.

We hebben ook de presage geprobeerd. Stond fantastisch maar hij raadde het dragen van een automaat af bij golf. Althans. Hij gaf aan dat 1 x per week wel kon. Alleen sta ik 2-3 x in het winterseizoen en in de zomer 3-4 x in de week op de club. Je zou kunnen “doe 'm dan af” maar ik vind belangrijk dat een horloge zo goed voelt dat je vergeet dat je hem om hebt dus ik zag al gebeuren dat ik het vergat. Daarnaast vond ik het bolvormige glas van de presage minder. En hij was minder waterbestendig.

Dus ik was beetje beteuterd tot de beste man een Zilverkleurige PRX met crèmekleurige/zilverkleurige plaat en gouden accenten uit de kast trok. Ik had deze al online gezien maar vond de foto’s niks. In het echt was deze zo anders.

Uiteindelijk ben ik dan ook voor die PRX gegaan. Chique maar toch stoer. Elegant maar toch robuust. De plaat kleurt licht mee met de kleding die je draagt dus dat maakt het heel mooi af.

Moet alleen nog even wennen aan dat het bandje veel losser zit dan het oude horloge :sweat_smile:. Maar die zat misschien ook wel wat erg strak

71 likes

Door de bomen toch gevonden. Passessie gehad, verstandig. Gefeliciteerd met je leuke NA

Het is verbazingwekkend hoe vertekenend de foto’s zijn online :scream:. Ik deed dingen om waarvan ik dacht dat ze groot genoeg zouden zijn en die verdwenen volledig om mijn pols.
En dan over sommige kleuren nog niet eens gesproken.

1 like

Ik ben zelf ook wel fan van de kleurencombinatie creme/goud.
Zelf ooit voor de Presage gegaan (mijn golfdagen zijn al een tijdje over :smile:)

Seiko Presage Cocktail Golden Champagne SARY107 (plaatje van internet)

Gefeliciteerd met je NA! Horloges maken in het echt vaak een heel andere indruk dan via online beeldmateriaal. Het gevoel en jouw impressie mag kloppen. Met gevoel en verstand gekozen. Veel draagplezier!

1 like

Heel nice, mooie en stijlvolle keuze. Op de foto lijkt het idd vaak groter dan op het oog. Geniet ervan :+1:

1 like

PRX is altijd een goede keus en die goudkleurige… Die kan er gewoon bij voor speciale gelegenheden hoor! :wink: (Zo ging het bij mij ook). Haha! Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze mooie verworvenheid!!
Ziet er zowel chique, als sportief uit.
Leuk hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie keuze

1 like

Gefeliciteerd met deze NA. Uiteindelijk uit het bos gekomen!

Geniet van het vrije uitzicht op jouw NA!

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd, hij is echt prachtig :ok_hand:t2:

1 like

een goede keuze, mooi horloge :ok_hand:
als ik ooit een Tissot zou aanschaffen dan is het wel één van deze modellen :ok_hand:
een voltreffer,
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier ervan.

1 like

Mooi zeg, geniet ervan.

1 like

Prachtiggggg!! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, mooi

1 like

Gefeliciteerd, echt een mooie aanwinst :heart_eyes:

1 like

Een prachtige aanwinst, veel draag plezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd! Geniet er van.

1 like