Hallo,
Schuld schuld, schuld is relatief😉. Ik moet ergens een zondebok vinden dus bij deze is het jullie😇
Bij deze mijn allereerste NA-topic.
Ik vroeg onlangs naar enkele suggesties in topic ‘groen horloge’ wat ik ondertussen niet meer terugvind😕.
Ik was al een tijd aan het loeren naar de SARB017 van Seiko en heb na dit topic dan toch maar de knoop doorgehakt en hem besteld. Ook weet ik dat hier al enkele topics over geopend zijn maar wou hem toch nog eens tonen😇
Ondertussen had ik zowel @Batossai, @royke74 en @Fate_Amenable_To_Change aangesproken in verband met een nieuwe band voor er op. Via @Fate_Amenable_To_Change kwam ik uit bij een prachtig groene leren band die ondertussen op de verlanglijst staat. Zowel @royke74 als @Batossai kwamen met enkele voorstellen voor een metalen band waarbij ik die van strapcode wel heel erg duur vond, zeker rekening houdend met de douane. Dus dan maar eentje besteld bij watchgecko!
Sorry voor mijn niet zo prachtige foto’s maar vind het een superhorloge!
De endlinks van de metalen band sloten eerst niet goed aan maar dankzij enkele tips van @royke74 toch in orde gekomen! Waarvoor dank.
Topper Geniet ervan.
Prachtige aanwinst en wat mij betreft het mooiste op de Oyster
Veel draagplezier gewenst en genieten van deze ,inmiddels toch wel geprezen, topper
Culpa? Nee, er is duidelijk sprake van dolus. En voorbedachte rade.
Jij bent een weerloos slachtoffer. Een slachtoffer van het forum…
…
Van harte met je aanwinst … blijft mooi
Heel mooi!
Gefeliciteerd, leuke aanwinst
Zacht uitgedrukt…
Gefeliciteerd met de mooie NA
Prachtige NA !
Gefeliciteerd en veel draagtijd gewenst.
Prachtig! Echt een tophorloge.
Heel mooi. Gesproken door een ander slachtoffer .
Mooie aanwinst, veel draagplezier ermee .
Erg mooi op staal.
Fraai en de stalen band maakt het helemaal af.
Gefeliciteerd met de aanwinst.
Heerlijke aankoop!
Een van de mooiere Seiko’s!!
Super. Geniet ervan!
Mooi! Stalen band vind ik toch ook wel erg mooi staan!