NA Doxa Sub 200t

Toen ik op vakantie was in Frankrijk begon het toch te kriebelen om een goede duiker te hebben. 2x een squale gehad maar was het toch net niet.
Had al eerder met een schuin oog naar een Doxa gekeken maar toch iets te grof voor mijn pols.
Hee er is een kleine versie… toch maar weer kijken. Ja een oranje! Beetje kleur toevoegen aan de collectie kan geen kwaad.
Snel op vakantie een topic aangemaakt.
Al snel een reactie en waren een prijs overeen gekomen. Echter na mijn vakantie en de verkoop van 2 horloges werd het stil…. Geen contact meer. Potver dat is balen.
Tot vorige week! Een berichtje van @Sanderrr. Je mag de mijne wel overnemen!
Kijk nog mooi voor mijn verjaardag (as donderdag) :partying_face:
Contact verliep vlot en ophalen was zo geregeld! Gisteren de auto ingestapt om de Doxa op te halen.

Wat een leuk formaat is dit! Een kleurrijke duiker van een historisch merk! Helemaal blij :grinning:!

Nu nog even een extra band erbij. De stalen band is top maar voor de afwisseling even kijken voor een Hirsch Pure of een Marine National van Erika.
Tips altijd welkom :hugs:

41 likes

Heel mooi!

1 like

Heel tof en staat je erg goed!

Mag ik vragen hoe groot je pols is? Staat namelijk ook nog op mijn lijst om eens te passen.

1 like

17 a 17,5cm

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Blijft cool. Van harte

1 like

Mooi! :diving_mask::orange_heart:

1 like

Mooie knaller :ok_hand:

1 like

Topper

1 like

Gefeliciteerd met verjaardag en NA. Inderdaad een klassieker!

1 like

(Minimaal) een duiker in je collectie maakt het leven gewoon leuker!

Oh?! Waar zat dat 'm in?

ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ben beetje bang dat ie toch wat té klein is. Tot nu toe de 200T nog niet irl gezien.

Gefeliciteerd! :partying_face: :+1:

Ja, maar dat is dus het nadeel van zo’n wristshot. Lijkt 20% groter. Dus geeft niet het beste beeld.
Heb ook een polsmaat van zo’n

maar verder niet heel erg dunne armpjes. Dus klein staat dan 'n beetje lullig. :thinking:

Nou ja, misschien ga ik 'm op een aankomende GTG nog 'ns zien en mogen passen.
@KLaros , in ieder geval veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je sportieve NA

1 like

3x eigenlijk. Squale 1553 kastvorm niet mijn ding. 1515 was met 36 wel erg klein en als laatste de supersquale (blauwe sunburst variant) kon niet wennen aan de dail opmaak icm met de wijzers.
Toch blijf ik het een leuk merk merk vinden… en betrap ik mezelf erop toch regelmatig op de website te kijken hahaha

1 like

Ben zelf groot fan van de 1521. Draagt geweldig, vind ik. Misschien is dat nog een model om 'ns te proberen.

1 like

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Congrats!
Een fantastisch horloge :ok_hand:t2:

1 like

:raising_hand_man: ik ook