NA: Doxa sub 300 professional 50th anniversary edition

Na een paar spannende weken waarin PostNL het pakket niet kon traceren terwijl het wel al in NL lag (sinds 6 juli) nu eindelijk binnengekomen! Een oranje DOXA sub 300. Echt een gaaf ding, vooral het glaasje wat mij lang heeft doen twijfelen (want het ligt er wel erg bovenop) is juist ontzettend geslaagd.

Een snelle phonepic:

En op termijn volgen nog een paar onderwater foto’s, want dat hoort natuurlijk bij zo’n horloge!

57 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

Een Doxa, altijd fijn. Veel plezier ervan.

Wat een gaaf ding. Ik vind dat ‘rijst’ bandje ook erg geslaagd. Moest je nog importheffing betalen?

Gewoon via de officieel gekocht of grijs?!

Veel plezier ermee. Mocht je hem zat zijn, pb me :wink:.

Via WUS gekocht en ja ook dan komt er import bij. Deze horloges zijn maar in een oplage van 300 stuks gemaakt en nieuw al lang uitverkocht bij DOXA. Het is ook bijna niet te doen om een nieuwe LE te bemachtigen. Kijk naar die Searambler Silver Lung… 3 dagen geleden geïntroduceerd en nu al uitverkocht.

Ik zag wel dat er nu via Chrono eentje wordt aangeboden (nieuw) uit Zwitserland. Dat is wel een unieke kans, die was er vorige maand niet anders had ik hem zeker opgepikt… Alhoewel als daar ook nog import bij komt dan wordt het wel een dure grap!

1 like

Van harte! Doxa= top!

Groeten van zn 1200 broer.

Overigens: die zwitserse verkoper (als t dezelfde is als mijn verkoper, wrs wel) verstuurt uit duitsland, dus btw geen probleem.

9 likes

Dat is een mooie van harte gefeliciteerd :sunglasses:

Mooi hoor!
Gek op Doxa :heart_eyes:

Prachtige klok

Ook adembenemend…

Foto’s van het net

5 likes

Ooh supergaaf! Gefeliciteerd

Oranje Doxa diver is gaaf! :+1:
Zij waren toch de eerste met dit concept.

Mijn beste,

Chapeau!!
Ziet er wellustig uit!!
Ik wens je dan ook een sportieve tijd met deze diepzinnige klok. :watch:
Orologio Signaturis Temporis :wink:

Tof! Doe een een zij-shot van dat hoge glaasje? Dank!

Mooi hoor. Ik had ooit de zilvere maar dat is nog geen oranje. Daarom heb ik hem weggedaan.

Deze LE zijn super vintage met moderne techniek.

Gaaf hoor. En gelukkig eindelijk binnen. Het genieten kan beginnen

Hierbij een poging:

[/url]

[/url]picture hosting

Zoals je ziet een dikke jampot :slight_smile:

7 likes

:open_mouth::open_mouth: dat wordt oppassen met deurposten, niet quasi nochalante lopen zwaaien met je armen :rofl:

Heel mooi. Een leuk horlogemerk met een mooie geschiedenis.

Yep, gewoon mooi!