NA: Doxa Sub 300T Sharkhunter

Tijdje geleden dat ik een NA heb gemaakt. Ondertussen wel wat horloges gekocht maar allen niet echt lang gehouden. Ik keek al een tijdje met een schuin oog naar een Squale of een Doxa. Ik wilde namelijk een horloge met een oranje wijzer, dat ziet er namelijk tof uit :slight_smile:
Ik had gereageerd op de Squale Militaire 1521 die te koop stond bij @SuperC alleen viste ik helaas net achter het net. Een paar dagen later toch nogmaals contact met Jaap opgenomen om te kijken of we een deal konden maken met inruil op de Doxa Sub 300T Sharkhunter. Na een paar appjes heen en weer een prima deal kunnen maken en vandaag is het horloge keurig verpakt geleverd. Eerste indrukken zijn erg goed, mooie gepolijste delen en matte delen op de kast. Het oranje van de wijzer steekt mooi af op de zwarte wijzerplaat.
Erg tevreden met deze nieuwe aanwinst :smiley:

Jaap bedankt voor de fijne deal!

56 likes

Mooi!

1 like

Hele mooie duiker. Gefeliciteerd. Hoop dat je ervan gaat genieten.

1 like

Kijk, jij hebt er de pols voor!
:muscle::+1::+1:

1 like

Heel tof!! Zo’n Doxa blijft speciaal! Toch wel de ‘echte’ duiker :ok_hand:
Veel plezier er mee!

@Twick hem aan!!! :facepunch:

1 like

Fraai!

1 like

Gefeliciteerd met deze duiker. Leuke NA voor de zomer :sunny:

1 like

Mooi hoor. Veel plezier met je NA

1 like

Gefeliciteerd met deze iconische duiker! :+1: :dolphin:

1 like

Mooi! Enjoy!

1 like

Supercool horloge!!!

1 like

Oh ja, dat wilde ik nog even zeggen: het is natuurlijk nooit te laat om alsnog (ook) een

te scoren, he? :wink: Ben echt in tijden niet zo enthousiast geweest over een horloge. Dus ik zou zeggen: unisciti alla famiglia! :shark: :it: :sunglasses:

2 likes

Ja ik weet het :slight_smile:
Ik wilde juist een beetje downsizen in de collectie dus houdt het voorlopig bij deze, de Sinn U2 en de Oris 65. Edit: vergeet helemaal mijn Bulova Military 96B229.
Een Squale Militaire 1521 komt er in de toekomst vast wel een keer :smiley:

1 like

Goede aankoop en een leuk horloge! Geniet er van :grinning:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie Doxa.
Ik heb de mijne ook van Jaap
Prima zaken doen met hem.

1 like

Wow! Mooi zeg!

1 like

Mooie Doxa, veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1: