Net spontaan een leuke Doxa gekocht in Culemborg. Had eigenlijk een Montblanc op het oog die ik vrijdag zou overnemen via Marktplaats. Dacht laat ik maar even bij Bouman binnenlopen om te kijken of ze eventueel ook iets anders leuks hadden voor ongeveer hetzelfde geld. Werd meteen gegrepen door deze zomerse Doxa. Na een hele korte twijfel om de pols gedaan en meteen verkocht. Beetje lullig wel voor de verkoper van de Montblanc maar ik ben klaar voor de zomer. Nu vast ff genieten op het terras.
Lekker man, zomers klokje.
Gefeliciteerd
Heerlijk! Laat die zomer maar komen
Jij hebt je eigen Côte d’Azur aan je pols
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze zomerse tijdgenoot!!
Een mooi sportief horloge voor een langdurige pols tijd.
Orologio Signaturis Temporis
Heel mooi!
Gefeliciteerd met je NA!
Zomerse vibe it is. Gefeliciteerd met de NA
Mooi. Veel draagplezier.
Dank allen! Inmiddels thuis in de hangmat waar hij uitermate goed tot zijn recht komt. Het bolle glaasje laat zich lastig fotograferen.
In het geel is hij ook wel erg gaaf. Laat die zomer maar komen!
Mooi ding hoor! Gefeliciteerd met je NA.
Dat is natuurlijk ook zo, Bouman is sinds kort ook dealer van Doxa. Hadden ze meer leuke modellen liggen?
Vooral veel oranje. De 300t als ik het goed heb. Had me eerlijk gezegd nooit verdiept in Doxa en ze alleen op het forum voorbij zien komen. Wist ook niet dat Bouman dealer was. Op de site staat wel aangeven wat ze op voorraad hebben.
Leuk zomer horloge veel draagplezier.
Blijft gaaf zo’n babyblue / Tiffany kleurtje
Proficiat!
Geniet van deze zonnige NA!
Lekker spontaan zomers
Lekker kleurtje gefeliciteerd
Vaak zijn die spontane aankopen erg leuk. Al heeft heel lang ergens naar toe leven natuurlijk ook wel iets