NA Doxa sub Aquamarine

Net spontaan een leuke Doxa gekocht in Culemborg. Had eigenlijk een Montblanc op het oog die ik vrijdag zou overnemen via Marktplaats. Dacht laat ik maar even bij Bouman binnenlopen om te kijken of ze eventueel ook iets anders leuks hadden voor ongeveer hetzelfde geld. Werd meteen gegrepen door deze zomerse Doxa. Na een hele korte twijfel om de pols gedaan en meteen verkocht. Beetje lullig wel voor de verkoper van de Montblanc maar ik ben klaar voor de zomer. Nu vast ff genieten op het terras.

55 likes

Lekker man, zomers klokje. :blue_heart:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

De kleur op de tweede foto komt er echt goed uit, nice!
Ik heb hem zelf ook, top horloge!

7 likes

Heerlijk! Laat die zomer maar komen
Jij hebt je eigen Côte d’Azur aan je pols :sun_with_face:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze zomerse tijdgenoot!!

Een mooi sportief horloge voor een langdurige pols tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Zomerse vibe :sunny:it is. Gefeliciteerd met de NA

1 like

Mooi. Veel draagplezier.

1 like

Dank allen! Inmiddels thuis in de hangmat waar hij uitermate goed tot zijn recht komt. Het bolle glaasje laat zich lastig fotograferen.

5 likes

In het geel is hij ook wel erg gaaf. Laat die zomer maar komen!

Mooi ding hoor! Gefeliciteerd met je NA.

Dat is natuurlijk ook zo, Bouman is sinds kort ook dealer van Doxa. Hadden ze meer leuke modellen liggen?

1 like

Vooral veel oranje. De 300t als ik het goed heb. Had me eerlijk gezegd nooit verdiept in Doxa en ze alleen op het forum voorbij zien komen. Wist ook niet dat Bouman dealer was. Op de site staat wel aangeven wat ze op voorraad hebben.

Leuk zomer horloge veel draagplezier.

1 like

Blijft gaaf zo’n babyblue / Tiffany kleurtje :ok_hand:t3:

1 like

Proficiat!
Geniet van deze zonnige NA!

1 like

Lekker spontaan zomers :partying_face:

1 like

Lekker kleurtje gefeliciteerd

1 like

Vaak zijn die spontane aankopen erg leuk. Al heeft heel lang ergens naar toe leven natuurlijk ook wel iets