NA dress watch

Ik ben al een tijdje op zoek naar een aanvulling op mijn collectie. Al in een eerder topic onder de aandacht gebracht: Even voorstellen
Door het lezen op het forum zoveel horloge merken en modellen tegengekomen dat ik door de bomen het bos letterlijk niet meer zag.
Baltic, Boldr, Aevig, Squale, Cedric Bellon, Isotope, Christopher Ward en heel veel andere met name microbrands trokken mijn aandacht. Ik had namelijk in gedachten een zomer knaller aan te schaffen. Omdat het me niet lukte om een keuze te maken, nog even gedacht om dan maar in de vakantie een AD in het buitenland binnen te om daar plaatselijk de trekker over te halen.
Liep ik van de week de plaatselijke AD binnen die de laatste Longines modelllen in de uitverkoop had, omdat ze zich gaan richten op andere merken met een focus op Breitling.
Vind van Longines een aantal modellen zeer interessant, met name de nieuwe Ultra, de nieuwe Zulu Time GMT, een aantal uit de Legend serie en de maanfase uit de Master Collection. Was dus op zoek naar een zomer horloge, met een voorkeur voor een duiker om aan en in het zwembad te dragen. Echter in de vitrine een dress watch van Longines uit de master collection. Trok direct mijn aandacht omdat ik sinds mijn liefde voor Tudor mijn vaste Bulova dress watches niet meer draag. Beide zijn quartz en ik wil nu eigenlijk alleen nog maar automatische horloges dragen. Heb er drie nachtjes over geslapen en ben teruggegaan om deze mooie, super dunne en zeer comfortabele horloge, nogmaals te passen.
Echt een toevoeging, wat mij betreft op de horloges die ik al heb. Ik kan mijn pak weer aan naar het werk of weer gepast op stap naar een goed restaurant of het theater. Het zomer horloge laat dus nog even op zich wachten.



IMG_8925
Excuus voor de matige foto’s. U begrijpt welk horloge ik vandaag draag.

58 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi, een Longines. Gefeliciteerd.
Niet zelden vindt “men” de afgekapte drie (3) minder fraai. Blijft nog altijd heel veel moois over.

3 likes

Mijn beste,

Een Fraaie introductie van een prachtig horloge, telg uit een beroemd HorlogeHuis!!
Goed gedaan!!
Gefeliciteerd dan ook met deze getalenteerde tijdgenoot!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

yep!
echt een mooi horloge,
je mag er trots op zijn,
draag hem met plezier.

1 like

Mooi ding man.
Veel plezier ervan.

Dit zijn leuke momenten hé

1 like

Heel mooi die Master Collection! Ik ben jaloers!

1 like

Dank je, ben er erg blij mee.
Snel de vrouw mee uit eten nemen, dan heb ik een gepaste aangelegenheid om deze master te dragen!

1 like

Heel fraai horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ervan. De zomerknaller kan altijd later :+1:

1 like

Zeker, en ik heb me niet laten afleiden door de Breitlings in dezelfde etalage.

Ja, je hebt toch ook een horloge nodig voor wat nettere gelegenheden.:necktie: Deze, van een mooi merk, gaat zeker voldoen!:+1: Geniet ervan!

1 like

Tof horloge, veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd Arjen, een mooi gekleed horloge van een beroemd merk, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Prachtige aanwinst :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Mooie klok, al vind ik het persoonlijk voor een dress watch aan de grote kant. Maar ik heb dan ook vooral vintage, en dan is het meestal een millimeter of 35 in de dress hoek. Ik kijk er dus nogal groot op.

1 like

Zeer mooie en chique aanwinst! :ok_hand: Geniet ervan kerel! :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtige dial en wat een heerlijke font heeft je Longines. Deze is zo mooi, je hoeft het dragen niet te beperken tot de zomer.

1 like

Prachtig! Om avonden lang naar te kijken. Gefeliciteerd!

1 like