En daar draait het om! Die sub komt zeker wel een keer terug na de eerste straatrace die je wint straks.
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Hoe laat was je gister bij Jaap? Ik was er gister ook om 13.00.
En daar draait het om! Die sub komt zeker wel een keer terug na de eerste straatrace die je wint straks.
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Hoe laat was je gister bij Jaap? Ik was er gister ook om 13.00.
Zonder gekheid: goeie move, en na de ruil bij Jaap heb je ook gewoon een echte topset.
Voor wat betreft kwaliteitsgevoel kan ik me dat voorstellen. Ik denk dat de Luminor wel toffer is, niet voor mensen die binnen gebaande paden blijven. Om een wijze quote in te gooien
Dus je ‘dresswatch’ is nu 2 rokjes geworden?
Gefeliciteerd man , zijn allebei waanzinnige horloges
Gefeliciteerd !
Die Omega is zeker mooi.
Het is idd maar hoe je het bekijkt. In mijn ogen voelde dat wel zo. Was teveel gefixeerd op het kroontje.
Thanks allemaal!
Zeker waar. Daarnaast is de SM op staal en dat zou ik anders missen. Nu heb ik staal, rubber en leer.
Ik was er pas in de avond.
Wat heb jij gehaald?
Goed idee
4k+ is toch wel al een heel bedrag. Maar ze gaan vast duurder worden nu ze zich in het premium segment aan het wurmen zijn.
Dat is het punt dus… mijn hoofd zegt: Geen Rolex = Error. Maar daar ben ik dus vanaf aan het komen.
Valt zeker wat voor te zeggen. En Thanks!
Dat wordt idd wel duidelijk uit alle leuke reacties. Dit maakt onze hobby ook zo leuk.
Scherp!
Het is zeker geen recht pad.
Tudor Black Bay 41mm
Die black bay Red met ETA?
Die andere op leer met het Tudor uurwerk.
Staat niet meer op de site.
Goed zo, niet te lang gras over laten groeien!
Lekker hoor!!
Jammer van die Radiomir…op het eerste gezicht lijkt ie je prima te passen…maar idd, een handwinder…
Evengoed nu mooi setje! Gefeliciteerd
Thanks! Was ook een goede foto. Maar voelde toch te groot en miste die ‘click’. Wilde het voelen maar deed het niet. Daarom naar Jaap voor de 40mm Luminor. Maar kon het aan mezelf uitleggen voor hetzelfde geld de SM te laten liggen.
Je bent er echt op vooruit gegaan Jurk!!!
Mooi keuze Jur! Al stond die sub je ook wel erg goed . SM is ook een icoon
Je hebt een upgrade gedaan. Tof. Gefeliciteerd. Mooi hoor, die GS. Ik had de 40mm Radiomir er naast gepakt, maar met een SMP is weinig mis.
Ik heb nog nooit een GS gehad. Jij wel. Maar dat is een compliment. Ouwe liefhebber.
Snap ik. Hoewel het natuurlijk eigenlijk stiekem nergens op slaat. Maar het hebben van een racewagen biedt dat toch ook? Die status? En anders wel zo’n NN07 overhemdje van 260 euro.
Prachtig duo.
Wint het voor mij van de
Maar ik ben dan ook niet zo van de skeleton wijzers en de trambaanbracelets.
Anyway: puike switch!
Hahaha… dat heb je weer scherp gezien. Snel herkend. Op kleding kan ik al helemaal los gaan.
NN07 vind ik ook een mooi merk.
Thanks Fate!
Dank Sven. De Sub was ook erg fijn.
Daar weet je nu alles van.
Thanks jongens!!