Top klok , heb zelf de Superman heritage en flygraf. Die laatste is ook een keer retour geweest (to FR and back) op basis van garantie. Keurig opgelost, snelle communicatie via chat!
Kortom een eigen smoel en tot nu toe betrouwbaar
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Mooie horloge en wéér wat geleerd. Ik vroeg me al af wat dat ding naastbse kroon was.
Veel plezier ervan!
Toch geen “giversremorse”…?
Damn. Schreef ik echt ‘hoed’?
Wat een mooi ding weer, al vond ik die Flygraf ook om te smullen. Je beschrijft de details zoals gewoonlijk weer treffend waardoor ik word meegenomen in je enthousiasme voor deze Yema.
Veel draagplezier!
Absoluut niet. Ik hoop dat ie je goed gaat dienen als je hem terug hebt. Cool man.
Thanks man. Leuk om te horen.
Thanks! Komt zeker goed.
Komt morgen terug.
Homecoming King deze Yema! Goed dat je er weer eentje in de collectie hebt
Mooie aanwinst Chris!
Mijn voorkeur, wat staat die goed zeg
Uuuhh verkoop spijt?
Er zijn ergere dingen
Leuke NA weer Chris. Tof dat je weer een Yema in de collectie hebt. Hoort iedereen eigenlijk te hebben. Genoeg historie en een heel sympathiek merk.
Zo’n Yema Superman is een retegoed gemaakt en afgewerkt horloge. Duurdere horloges voegen niet veel meer toe.
Kusje van jouw Flygraf. Ik knuffel hem wat af.
Prachtige Yema deze Superman! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van.
Het is me nog nooit gelukt, een trio met Fransen.
Nondeju, die stalen bezel en die print van de luchtmacht… übercool ding, die van jou. En ja, die Flygraf blijft erg mooi, de manier waarop die gepolijst en gebrushed is is fantastisch.
Thanks man. Die blauwe heeft lang gejeukt. Ik blijf 'm cool vinden.
Hij is gaaf, overigens net als de andere twee die inmiddels weg zijn. Geniet ervan!
Dank voor de korte intro Top verhaal, mooie foto’s en een prachtige NA. Gefeliciteerd. Echt leuk Yema
Prachtig, veel draagplezier.
Prachtige Yema, gefeliciteerd.
Ik ben pas een kleine week serieus Yema-fanboy. Gisteren werd mijn wijsvinger te zwaar boven de bestelknop voor de Navygraf MN Quartz.
Volgend jaar 75 jaar Yema, ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
Nog veel plezier met je nieuwe aanwinst
Ik heb hem om dezelfde reden ook weer doorverkocht ;). Je had hem nog terug kunnen kopen, hij heeft nog even in het blauw gestaan.
Congrats met je nieuwe Yema. Prachtig merk!
Hij was een tikje dik, daarom kocht ik hem toen ook niet terug. Die 13mm van die duiker doet het wel prima, dus als je nog eens een Yema wilt is de Superman geen slechte.