NA: Dringend advies gevraagd..... Junghans content.

Hahaha, heerlijk! Zoals een two-tone Rolex bedoeld is: tussen het campingvoedsel. :wink:

image

3 likes

Probeer die burgundy red rally nou maar, trust me :wink:

1 like

:joy:
Doet me gelijk hier aan denken

Willie en Johnny

Ik ben bezig mij wat meer in een orientaalse richting te oriënteren maar ivm het besmeurende karakter van pindasaus, nog wat terughoudend om daadwerkelijk de daad bij de gedachten te voegen. Derhalve beperk ik me momenteel nog tot randen van schaaltjes waarin de kleverige substantie zich bevind en wellicht dat ik op korte termijn voldoende euvele moed heb verzameld, om over te gaan tot uitvoeren van deze (mijzelf opgelegde) wens…:hugs:

Excuses voor de OT.:pray:

4 likes

Yep, thats nine zero

Maintain altitude, copy?

Rally straps zijn soms wat dikker leer en je junghans is een dunnert… Waarom niet een mooie burgundy perlon strap? Das ook in de stijl van de wijzerplaat…

Ik heb een uit de jaren tachtig overgehouden innerlijke weerstand tegen bordeauxrood.

Jullie hebben een pint, maar de shark en struisvogel suggesties beklijven beter.

Ik heb niets tegen gedekt grijze bedoeningen.:grin::grin::hugs:

Deze dan ipv die grijze straps

Ik bedoelde meer dit hieronder… Rood achtig leer met wat grijzigs erdoorheen. Deze heb ik ook van deze koper. Mooi stevig duurzaam leer met je initialen erin gestampt voor de vintage feel :wink:

1 like

Even nog op een laptop door het topic heen scrollende… Dit is een hele goeie. :+1: Ik ga kijken wanneer er een in de aanbieding is, want ik heb m’n bonus aan het horloge verbrast. :slight_smile:

Je zegt het net alsof het slecht is. :slight_smile: Gegeven het feit dat ik veel blauw en gedekte kleuren draag past het meer dan uitstekend bij m’n stijl. Het loopt niet in het oog, maar met de platte rally-strap is het zelfs nog wel periode-correct te noemen, zo’n wat kleiner drivertje. Mijn broeken zijn ook blauw, beige of grijs, ik ben geen mosterd/rood figuur. :+1:

Saté doen we niet. Hij is niet waterdicht, dus ik kan 'm niet in de badkuip gooien om schoon te maken. :slight_smile: Maar ik zal hem te zijner tijd eens in een bak sla zonder dressing gooien.

Geen probleem, ik houd er wel van als mijn topics gekaapt worden met dit soort onzin.

Ah… Dat noem ik vintage cognac. :slight_smile:

Maar bedankt voor de links! Ik kende ze nog niet, en een perlonnetje kon ook wel eens een ding zijn!

Hatsa.

“Vintage cognac” noemt deze canadees op etsy “British Tan”

1 like

Welke lugmaat heeft je Junghans? Ik heb deze nog in 20mm thuis liggen, krijg je van mij Chris.

Op voorwaarde dat je me niet op HF tagt in het eindresultaat.

3 likes

Klopt, maar heb het dus over de foto,… geef juist aan dat het horloge een stuk beter voor de dag komt op een andere foto. Ben van mening dat het dus een goede combinatie is. :+1:

1 like

Hahaha… laat het nu eens 20mm zijn!

giphy

Mijn huis blinkt, de planten van mijn vrouw uitgezonderd, niet uit in kleuren. :slight_smile: Het is een zen-achtige oase van aardetinten.

Dat grijze is de bank. :slight_smile:

2 likes

:+1: Aah, dus een goede foto behoort helaas niet tot de mogelijken. :slight_smile:

1 like

Ho ho… Bij de eerstvolgende salade die ik snij zijn jullie aan de beurt. Nogmaals, zonder dressing, want 30m WR. :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Je bent me voor, gelukkig denk je vaak aan de details… ik zag je al dat mooie horloge verdrinken in de dressing!!

1 like