NA: Dromen-van-reizen-naar-de-maan-horloge

Hier is ie dan, het voor ons ultieme reis-naar-de-maan-horloge:

20260515_112128 2

Even de spanning er nog in houden.

veel kijken naar horloges doen we hier niet meer, behalve op deze site: CARRERABAYERN-LUXUSUHREN - CARRERABAYERN-LUXUSUHREN
Men zegt vaak buy the seller, dat is in dit geval echt aan de orde. De verkoper staat altijd klaar met advies, communicatie is top en loopt er eens iets mis, dan is een oplossing terstond daar. M.a.w. ik ben altijd verkocht als ik op deze website ga kijken.

Zo ook vorige week en wel ja het maan-horloge, al van bij zijn lancering een paar weken geleden was ik er helemaal weg van. Dus mailtje naar de verkoper en na het lezen van wat hij van het horloge vond, was ik helemaal verkocht en zodoende lag vanmiddag dit op de mat

Open doen

tadaaaaa, ok velen zullen een omega fois verwacht hebben, maar t is dus een Yema Superman Moontide geworden. De wijzerplaat is geĂŻnspireerd op het met kraters gevulde maanoppervlak en wij vinden hem geslaagd.

t is nummer 40 van 400. Hij is in titanium - ook de band - en is echt een lichtgewicht. De plaat vinden we echt geweldig en doet denken aan de foto’s die NASA onlangs de wereld instuurde n.a.v. de maanmissie een maandje geleden. de plaat verandert ook van kleur naargelang de lichtinval.

Binnenwerk is een CMM 0.11 en dat is dan het enige dat me iets zorgen baart, geen flauw idee hoe de kunststof bruggen gewassen moeten worden t.z.t. Moet ik eens uitvogelen. Nu ja er zit 5 jaar fabrieksgarantie op, dus er is nog meer dan voldoende tijd om dat uit te vissen :rofl:

Er zat ook nog een cool Yema hebbedingetje in het pakket, ook dikke blij mee

En dan de Superman Moontide de pols om, wat een mooi ding zeg

En ook om de pols verandert de wijzerplaat kleur naargelang de lichtinval

Wat een mooi horloge zeg, het doet dromen van verre reizen en brengt de maan een beetje dichterbij. Wij zijn helemaal om, dit is een echt pareltje in al zijn facetten

@tijdsbeeld

Toen ik dat las een paar weken geleden, dacht ik echt dat er iets mis was met mijn smaak, maar we loved it since the moment we saw it, dus toch maar gekocht :wink: Enne: Je mag nog van gedachten veranderen hoor :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :joy: :sweat_smile:

!Yema we love Yema!

22 likes

tja, als je over de maan begint denk ik natuurlijk aan een omega :joy:
maar deze mag er zeker zijn :+1:
draag hem met plezier

1 like

Toffe aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :+1:

1 like

Ziet er top uit :ok_hand: heel veel plezier ermee.

1 like

Proficiat met de aanwinst!

1 like

Toffe band!

1 like

Rauw titanium love it. Vandaag draag ik deze:

Heb zelf ook een RVS Superman. Gefeliciteerd met de aanwinst.

2 likes

Uh, volgens mij geen plastic hoor. Volgens de Yema website zijn de delen gegalvaniseerd. Prachtig uurwerk om te zien trouwens. Geweldig horloge, ik snap dat je hiervoor gevallen bent.

The CMM.10 was designed as an innovative, new generation, high performance caliber. In order to reinforce the contemporary appearance of the caliber we have opted for a modern and differentiating aesthetic with black galvanic decoration of the bridges and plate. The micro blasting treatment of the mainplate and bridges, applied with a sand blasting machine, results in a neutral, matt surface finish in contrast with the oscillating weight “gunmetal” finish. The uniform black galvanic coating preserves the decorative micro blasting finish of the surface.

1 like

Ja idd coating en geen ervaring mee, dus dat ga ik toch ff navragen of die gewoon de automatische elma in kunnen met passage in de droogkamer.

Proficiat!

Zit er nou zoveel speling op de schakels?

1 like

Foto die bedriegt, de band is superstrak. Well idd iets meer ruimte tussen endlink en eerste schakel. Is vooral de schaduw die doet uitschijnen dat er veel ruimte is

1 like