Je zou er bijna weer een PAM voor aanschaffen… allememachies wat is dit een koele band. Gemaakt van een USA shell bag en speciaal voor mij in de maten 120-80 (19cm pols). De verpakking is ook uber koel met magneet.
@lugten top job
Je zou er bijna weer een PAM voor aanschaffen… allememachies wat is dit een koele band. Gemaakt van een USA shell bag en speciaal voor mij in de maten 120-80 (19cm pols). De verpakking is ook uber koel met magneet.
@lugten top job
Sweeeeet! ff foto met de PAMster graag!
Erg cool ja… heb je geen horloge meer waar hij op past?
volgens mij heeft ie die juist niet
Stoere strap
Hahaha tis nog vroeg!
Nog niet
Gevalletje ‘horloge weg voordat het bandje binnen was’?
Niet mijn smaak. Ziet er slecht afgewerkt uit en dit zal vast een fortuin hebben gekost bij Dstrap.
Ja
120/80 is de standaard lengte van 95% van alle horlogebandjes op de planeet Sherlock
En ik maar denken dat ik een afwijking had
Zeker, maar niet je polsmaat
Ik ben het met Adil eens. Voor het geld mag het wel wat strakker. Sorry Jeroen
Moet jij nodig zeggen, oale flipperdoos
Snap je punt maar ik vind de “rough look” juist passen
Had hij vermoedelijk bij Ko 4 retestrakke banden gehad. Maar hé, dan heb je er niet zo’n kek doosje bij. Toch zal deze wel snaak staan op een PAM.
Vind dat altijd grappig om te zien. Alsof je iets aan een doosje hebt. Die pleurt iedereen meteen de kast in.
Nee Adil, het gaan om de beleving. Wat er in zit dat telt, maar de verpakking is ook belangrijk, kijk maar eens: https://www.victoriassecret.com/lingerie/now-trending
Jij hebt geld zat na de verkoop van je CWC, jij mag niet mekkeren