NA Dubbel geluk! Zenith en Longines

Zojuist ontvangen twee prachtige horloges, een Zenith Sporto en een Longines tank, daterend jaren 50. Mooi opgelegd logo en lekkere patina. Het uurwerk van de Zenith maakt een daarbij nog een heerlijk geluid ook. Stonden beiden op mijn verlanglijst. Dank aan @Bugsy86 voor het leuke contact, de correcte informatie en de fijne afhandeling. Erg content mee.

61 likes

Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Geniet ervan! Ik ben benieuwd wanneer ik in deze fase beland.

1 like

Dank! Dat ouder worden gaat helaas vanzelf

1 like

Eerlijk gezegd, zou ik die zenith best wel dragen. :see_no_evil:

1 like

Gave aanwinsten zeg! Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Die longines… heel mooi

1 like

Da’s een leuke set! Gefeliciteerd! Heb je nog meer vintage of vooral modern?

2 likes

Gefeliciteerd Jeroen, twee mooie aanwinsten :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd Jeroen met beide aanwinsten wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Zo’n 2 weken terug een nieuwe Hamilton brons gekocht en om de 5 min. gekeken waar de patina blijft, nog geen patina zal wel een weekje duren denk ik :wink:

1 like

Mooi man! Beide merken horen bij mij ook tot de favorieten.

Heel veel plezier met deze beauties gewenst!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Mooi, hoor . Gefeliciteerd.

1 like

Alleen vintage, ik heb nog een omega seamaster ‘pre bond’ en een constellation. Erg fijne horloges. Ik vind vintage over het algemeen meer charme hebben en vaak redelijk betaalbaar. Ze hebben allen al her en der een buts en een kras zodat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. En verkleuring en aanslag noemen we gewoon patina. :grimacing:

2 likes

Oh, leuk! Klinkt goed! En ja, het heeft zeker z’n voordelen en charme! :+1:

1 like

Mooie zenith ! Mag ik vragen wat je daar voor neergelegd hebt ? Ik heb er namelijk hier in Boedapest ook een gezien in het zwart.

1 like

Was een twee-in-één deal met een forumlid. Vind ik niet gepast om me daar eenzijdig over uit te laten. Kijk anders op Chrono24. Daar staan vergelijkbare te koop. Dan weet je een beetje wat de vraagprijzen zijn.

1 like

Heel mooi Jeroen, gefeliciteerd en geniet ervan!

Ook mijn smaak is vintage, niet alleen qua horloges, maar ook muziek, gebouwen, auto’s, etc.:smiley:

1 like

Nice, vooral die sporto

1 like

Twee prachtige aanwinsten! Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinsten! Veel draagplezier!

1 like