NA: "Dubbele-NA-Vrijdag" (Omega Speedmaster 3861 + Seiko SPB149J1)

Mooi verhaal en dito horloges!

Gefeliciteerd, dat is een mooie 2 piece!! :+1:

Mooie aanwinsten allebei. Hoewel de Speedmaster overal wel bij past, vind ik hem niet heel geschikt als one piece. Eigenlijk al vanwege de reden die je zelf geeft. Voor het strand en zwemmen enzo is die niet geschikt. Met de Seiko erbij heb je dus eigenlijk het perfecte setje.

1 like

Van harte gefeliciteerd. De nieuwe Speedy met hesalite is echt een supermooi horloge :blush:

Twee hele mooie aanwinsten. Van harte en geniet van beiden!

Mooie klappers hoor! Super! :grinning:

Dubbel gefeliciteerd, mooi man :ok_hand:

Geniet ervan :+1:

Zo er komen er even 2 binnen “gejankt” :rocket: :rocket:

2 mooie aanwinsten :+1:t2:

Geniet van beide dus veel draagplezier :ok_hand:t2:

Mooie set hoor.

Mooie set en goede deal. Veel plezier van je twee nieuwe toppers

Dat zijn de betere vrijdagen! :+1::love_you_gesture: Veel plezier ervan!

Gefeliciteerd! De nieuwe speedmaster is een shot in de roos :blush:. Zeker fijn om er een duiker naast te hebben voor de eerste zwemlessen van de kleine :sunglasses:. Geniet ervan.

Beide fenomenale horloges! Van harte gefeliciteerd!!! :heart_eyes: :+1:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, allebei gaaf. En bij Bart is het vertrouwd kopen. Vandaag kennis mee gemaakt, die heeft er “zin in” heb ik gemerkt. Doet ie goed!

1 like

Goeie keuzes Niels! En de Tudor bevalt goed. Veel plezier met je mooie set horloges.

Mooie set zo! Gefeliciteerd

Twee toppers! Proficiat :partying_face:

Toffe two-piece. Gefeliciteerd!

Groot gelijk. Zelf probeerde ik ooit een Speedy Reduced als dagelijkse doe-het-allemaal-maar beater te gebruiken, en dat heeft dat horloge niet overleefd. Iets van een beater naast een chronograaf is verschrikkelijk verstandig. :slight_smile:

Leuk man, gefeliciteerd.

Gaaf zeg :+1: De nieuwe Speedmaster is echt een fikse verbetering. Ik ben verliefd op de stalen band, prachtige end links en die taper :smiling_face_with_three_hearts: