NA Duiken in een zee van skindivers

Heel tof! Hier ook een skin diver liefhebber :ok_hand:t2:

1 like

Gaaf horloge man :ok_hand::ok_hand::ok_hand:! Toffe uurmarkeringen en mooie cijfers idd. Leuke NA!

1 like

Mooi duiker zeg. Proficiat

1 like

Gaaf horloge en mooi verhaal!

1 like

Mooi verhaal en horloge! Proficiat idd :+1: Ik was nog niet bekend met “skindivers” maar ben nu weer wat wijzer :wink:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd! De Airain Sous-Marine heeft er wel wat van weg.

Die van jou is wel wat mooier :wink:

1 like

Prachtig!

1 like

Mooi verhaal met een schitterend horloge als resultaat. Was je op de hoogte van de plymouth Barracuda uit dezelfde periode?

49048260-1965-plymouth-barracuda-thumb

5 likes

Ook erg mooi! Die seconden wijzer is origineel gedaan👌🏼

1 like

Poh! Die moet ik er dan bij halen. Even de vrouw inlichten dat het een setje moet zijn.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Prachtig horloge en inderdaad ook voor mij precies hoe ze eruit moeten zien. :ok_hand:

Veel plezier met deze beauty!:slightly_smiling_face:

1 like

Erg mooie skindiver. Heel veel plezier ermee.

1 like

Ziet er fraai uit!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik weet niet of je hier wat aan hebt

2 likes

Volgens mij uit dit vooral de voorliefde voor vintage en niet per se een tekortkoming van moderne versies. Waar ik veel aan denk bij skindivers is de recente interpretatie van Marin Instruments. Voor mij een van de micros die het concept heel kernachtig heeft weten vorm te geven. Zelf vind ik alleen de skindivers aan de meest geklede kant van het spectrum nog interessant, maar dat komt ook omdat ik divers eigenlijk vermijd. De Dietrich SD-1 vond ik echt een leuke frisse wind, maar ben er toch nooit aan begonnen.

1 like

100% waar! Dit was ook slechts mijn mening in een zoektocht naar deze NA.

Dit heb ik dus bij veel moderne (skin)divers gehad.

Die laatse is erg mooi. Met name de dial spreekt mij aan.

1 like