NA Duiker afgelopen zomer

Hallo allen,

Zoals net verteld in het voorstel topic heb ik afgelopen zomer een Squale Matic Light Blue gekocht bij Q watches.
Heb m gekocht op Mesh maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen want die gaat nooit gebruikt worden :woozy_face:. Ik heb er een oranje tropic en een donker blauwe (tegen het zwart aan) sailcloth bij gekocht en beide staan erg goed. Het is een erg ,dik, horloge en kwa grote wel de max voor mij . Ik draag tussen de 40 en 44mm met een pols van 19.5 cm.
Ik zal eens kijken of ik wat foto’s heb., anders ga ik wat maken…

46 likes

Squale is altijd :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.
De band zou je misschien beter kunnen verkopen bij de Squalelistaas :wink:

1 like

17,5cm

6 likes

Nur eine …

5 likes

Dat mag nog niet, Dan… En daarbij gaat het lastig worden… Er zijn Matic Bracelets uitgekomen. :crazy_face:

2 likes

Staat hem prima hoor!

1 like

Ik vind de bracelet echt super mooi maar… Het gewicht :woozy_face: vdat gaat m niet worden bij mij … tevens heb ik een zomerse duiker liever op tropic of sailcloth

2 likes

:face_with_peeking_eye::no_mouth::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::face_with_peeking_eye:

2 likes

Het is dat er tot voor kort geen bracelet was, met passende endlinks. Dus ik draag hem ook altijd op de Summit.

Ik heb er wel een sharkmesh bracelet voor gekocht, maar die ligt ongebruikt in de banden map.

Dat er nu dus wel een bracelet met solid endlinks is, verandert de zaak… Die gaat er dus ook komen. :sweat_smile:

3 likes

Geniet ervan :wink:

1 like

Een dikke klatser is het zeker, maar wel een hele mooie! :ok_hand:

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Een magnifiek horloge!!

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met je NA, hele.mooie aanwinst. Geniet ervan!

Gefeliciteerd met je NA! :hugs::pray:

Prachtig en die band pfff kiezen is verliezen zou ik zeggen
maar geniet er van het is een kanjer :heart_eyes:

Lekkere Squale hoor! :+1:

Dat oranje staat hem goed :+1:

Veel plezier ermee.

Heel erg mooi!

Niks mis mee :+1: