NA : duo aankoop Tissot + certina + een kijk in de koffer

Het was afgelopen weekend prijs voor mij.
2 mooie horloges gekocht hier op het HF een certina en een Tissot , Waarvoor dank!

En ik hoor net van mijn wederhelft dat ze een leuke seiko heeft gekocht bij Rob!
Deze komt eraan dus meer fotos zullen nog volgen
Het virus is duidelijk aangeslagen hier in huis , Nu maar hopen dat mijn katten niet ziek worden :frowning:

Een overzicht:
Tissot PRC200
Certina DS Action precidrive
Tag heuer Carrera 1887 (was bijna verkocht maar toch niet)

Dames:
Maurice Lacroix fiaba met wat mooie glimmers in de wijzerplaat , 18K vergulde accenten
sekonda oud ding
nog een oud ding (geen idee?)
Lorus , de vorige daily beater ( Maurice krijgt nu dagelijks op zn donder :astonished: )
En een nieuwe seiko onderweg

5 likes

Foto geleend van Rob , Wederom dankjewel!
Deze komt eraan

1 like

Mijn beste,

Zó zó!!
Een fraai duo horloge-plezier!!
Geniet er met volle teugen van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ik heb vandaag volop genoten van de blauwe sunburst van de Certina :slight_smile:
Nog 11 lege gaten te vullen in de koffer , suggesties? komende budget 200 a 400 euro

lijkt mij een beetje weinig voor 11 horloges?:thinking:

1 like

:joy:
Moet bij de kijkshop toch wel lukken :confused:
Zullen we 200 a 400 voor 1 horloge maar doen dan?
Een dresser , 41MM max , een automaat

Junkers Bauhaus

https://j-img2.jstatc.net/image/cache/24/02/564a93ea/26b967bdb952-3027b3dd.jpg

Ik vind de Bauhaus serie een beetje tegenvallen , maar toch bedankt voor de tip!
Junkers is weer een merk waar ik me nog niet in verdiept heb , gaan we zeker doen.

Tijdens het kijken naar de Bauhaus klikte ik verder en kwam deze zuurstok minuten wijzer tegen :grinning:
Hem kopen doe ik niet, maar wat is hij leuk!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinsten! Erg fijne kleur inderdaad, die Certina! Vind de TH ook nog steeds mooi. Lekker houden, zou ik zeggen!

En m.b.t. die dresser; volgens mij moet dit gewoon een SARB worden! Succes en veel plezier met zoeken!

De Tag ga ik met de dag meer waarderen , inderdaad lekker houden.
Ik heb hem gedragen onder een pak , met een oud t-shirt , tijdens het werk , het blijft genieten :relieved:

En ja een SARB … Zucht , die nu te koop staat hier kwijl ik al de hele avond van als een bejaarde labrador.
Misschien maar eens een PB gaan versturen…

Dit forum is killing :confused:
Bedankt maar weer! :cold_sweat: