Ik vind van wel. Afmetingen, waterdichtheid, materialen, looks, doel en retro, want quartz en dus niet een echte vintage, want die hebben in het algemeen een ouderwets uurwerk en komen daadwerkelijk uit die periode.
Met je eens. Denk dat afmetingen en gebruiksdoel eigenlijk het belangrijkste zijn. Al kijkende naar wat reviews van deze Casio kwam bij mij de gedachte op dat nog het meest van toepassing is op dit horloge. En retro, omdat hij mij doet denken aan dit soort horloges uit mijn jeugd. Maar daar mogen anderen van mij anders over denken. ![]()
Dat was juist leuk als thema in themaweken, hoe verschillend mensen een horloge een skindiver noemen ![]()
Skin diving is duiken zonder pak en flessen. Dus voornamelijk snorkelen. En dan hoef je geen 200 meter horloge⦠Daar komt de term vandaan.
Gefeliciteerd, veel draag plezier
Veel draagplezier Mick,en je uiteenzetting daar is geen speld tussen te krijgen en kan niet juister zijn naar mijn mening,je hebt een goed oog in de materie en marketing dat beloofd alle goeds op je verdere horloge padš
Loop al een tijdje mee op dit forum. Soms wat fanatieker, soms wat minder. Maar de hobby blijftā¦![]()