Toffe aanwinst! Veel plezier ![]()
Gefeliciteerd met je bijzondere NA
Uniek horloge, proficiat!
Leuke NA, heel bijzonder! Veel plezier ermee!
Het zal ook wel meevallen. Dat was het eerst wat in mij opkwam toen ik een foto zag. Maar volgens mij zit de o-ring heel dicht tegen de rand van het glas. Je ziet hem niet eens op foto.
Toffe aanwinst enjoy ![]()
Echt een heel gaaf ding, super!
Wat een bijzonder (en) mooi horloge. Proficiat.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Nice. Eigen smoel en ziet er tof uit! Veel draagplezier!
Ja, hij is absoluut anders dan anders… leuk lumen patroon!!
Wat een bijzondere verschijning.
Wel een tof ding. Ik vind de sandwichdial leuk uitgevoerd en de structuur komt mooi overeen met die van de kast.
De gekartelde zijkanten hadden wat mij betreft niet gehoeven maar het horloge is een bijzondere vertoning dus waarom ook niet. Het is weer eens weer iets anders. Ik vind hem geslaagd.
Veel draagplezier!
Heel mooi en speciaal, nu nog een lume foto ![]()
Schitterende aanwinst, proficiat en veel draagplezier!
Dit horloge heeft een originele insteek qua uiterlijk maar wat ik nu weer zo spijtig vind is de neiging van de ontwerper om dan lappen tekst onder zijn leuke bezel te steken .Wil je epistels schrijven doe dat toch op de achterkant
![]()
Wat een bijzonder, maar tof horloge!!!
Haha ja ik herken dat wel enigszins, maar moet zeggen dat de tekst dusdanig subtiel gedaan is dat deze eigenlijk niet opvalt tijdens gewoon dragen. Het is zeg maar niet zo wanstaltig als rood/zwart op een witte wijzerplaat…
Ik vind het een bijzonder horloge, in ieder geval kies je niet voor “mainstream” en dat vind ik gaaf. Wat heeft je getriggered om voor dit horloge te kiezen?
Straalt het ook uit. Een handgemaakt horloge en voor die vraagprijs mag dat ook best!
Veel draagplezier gewenst.
Precies dat, bijzonder en niet mainstream. Niet-alledaagse uitvoeringen vind ik wel vaker interessant. Of ontwerpers die het “gewoon anders” willen doen. In dit geval leek het horloge me ook erg draagbaar, functioneel, veelzijdig en met een stoer randje. Dat klopte voor mij. Het voordeel van moeten wachten is dat als de interesse er ook na een x aantal maanden nog is de kans op een miskoop ook wat kleiner is.
Nu ik het een paar dagen om de pols heb moet ik zeggen dat bovenstaand beeld ook klopt. Het past goed bij me op dit moment.