NA; Ebel 1911 chronograaf

N.a.v. de voorstelronde de hamvraag wat er in het 4e en tevens laatste slot van de horlogebox zitting kon gaan nemen.
De Seiko SPB297 bevalt zo goed dat ik een luxere versie in overweging aan het nemen was. Een SLA/HBF. Maar ik kon nog niet aan de dial ervan wennen.
Vele suggesties betroffen een chronograaf, welke ook serieus bekeken werden, maar daar bleef het bij.
Tot ik een short op YouTube voorbij zag komen van een Ebel 1911 ice blue chronograaf. Op slag verliefd :heart_eyes:.
Maar een Ebel? Mijn eega heeft vorig jaar een Ebel Discovery gekocht in afwachting van haar Staudt.
Helemaal wijs mee, geen diamantjes, MOP wijzerplaat en weinig tierelantijntjes behalve die schroeven :see_no_evil:……
Kunnen een his and hers post beginnen :ghost:

Nu ook eigenaar van een Ebel en wat een gaaf horloge is het. Ontdek iedere keer weer nieuwe details.
Naast de stalen deels gepolijste band ook een leren band bijgeleverd. Maar de sunburst van de dial :star_struck:, je blijft gewoon kijken (tenminste ik wel)!

Vintage is niet echt weggelegd voor mij, maar deze voelt wel zo aan. Design uit 1986. Iets verhipt, mogelijk iets Rolex geïnfluenced qua kleurstelling (Daytona platinum), maar het blijft toch ook wel weer onmiskenbaar een Ebel. Heerlijk om van deze ook in roulatie te kunnen genieten.

48 likes

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd! En leuk toch, zo’n hers- en his-setje?! :+1:

1 like

Zeer fraai :+1:t6:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk merk. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge zeg

2 likes

Toffe NA, gefeliciteerd. Echte Ebel adapt :muscle:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst😀

1 like

Super gave ebel, veel draag plezier

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig exemplaar :star_struck: proficiat

1 like

Ebel is gewoon heel mooi, ook dit exemplaar is prachtig!

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met de NA! Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Lekker.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Veel draagplezier :+1:

Gaaf zo met dat ijsblauw :sunglasses:

Mooie horloges, gefeliciteerd.
Hopelijk net zo lang, net zo veel plezier van als wij.

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie Ebel.
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink: