NA: Ebel Sport Classic

Een onverwachte NA tijdens mijn vakantie.

Net voor mijn vakantie was ik dit model nog aan het passen bij de lokale juwelier. Deze had echter niet mijn voorkeursmodel en ik had sowieso niet echt plannen om iets te kopen, dus dat ging nog goed.

Loop ik tijdens mijn vakantie met gezin door een flinke outlet met een outlet store van de Movado Group. Toch even naar binnen om naar Movado te kijken dacht ik. Ik realiseerde met niet dat de Movado Group ook Ebel in het pakket heeft.

Bleek een echte outlet met courante modellen tegen bizarre kortingen. Ook een kleine vitrine met Ebel. En wat schetst mijn verbazing: een van de twee modellen die mijn voorkeur hadden lag er. Het enige model uit de Sport Classic lijn.

Nu ben ik altijd al gecharmeerd geweest van dit model met de ‘wave’ dial. Een heel plat model met de kenmerkende Ebel kastvorm die ik heel gaaf vind. En zoals gezegd, de prijs was ‘unbeatable’. Ik even blij dat ik hem een week terug niet aantrof bij de lokale juwelier….

Dacht ik even ‘onbezorgd’ met maar 1 horloge op vakantie te gaan (ik moest me bij het pakken behoorlijk inhouden). Nu dus toch 2 mee.

Afijn, hier dus de nieuwe aanwinst:

Ebel Sport Classic.
40mm, blauwe ‘galvanic’ wijzerplaat met ‘kissing E’ motief. Automaat, 50 meter waterdicht.

89 likes

Gefeliciteerd, mooi horloge en geniet ervan :partying_face:

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd .
Welk ref? Is het

1 like

Een mooie Ebel :+1:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd. De band blijft ook altijd een bijzonderheid. :ok_hand:

1 like

Mooie Ebel, veel plezier ermee!

1 like

Chique!:ok_hand: Gefeliciteerd en geniet ervan.:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi souvenir. Geniet van het horloge en de verdere vakantie!

1 like

Dat zijn de souvenirs.
Veel plezier ervan.

1 like

Mooie Ebel, gefeliciteerd !

Ik denk dat er alleen maar discontinued modellen in een outlet shop van de Movado Group liggen, maar daar kun je dan nog steeds mooie horloges vinden bewijst dit maar weer eens.

Gefeliciteerd Tom met je NA. Bijzonder mooie Ebel. Hier nog niet eerder gezien. Geniet van je aanwinst en van jullie vakantie

1 like

Ik snap dat je deze niet kon laten liggen.

Dit model heeft me ook altijd aangesproken :ok_hand: Heel symathiek horloge.

1 like

Ebel, die zie je hier niet vaak voorbij komen. Mooi horloge met eigen karakter. Gefeliciteerd.
En knap dat je er maar een hebt meegenomen van die outlet.

1 like

mooi , geniet ervan

1 like

Een bijzonder geslaagd horloge :ok_hand:Veel plezier ermee !

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Zie je niet vaak zo een Ebel.

1 like

Heel fraai! Die band ook, supertof :ok_hand:

1 like

Mag ik zien hoe de rest v/d stalen band loopt. Kun je de onderkant ook fotograferen? P.S. prachtig horloge hoor. Ik vergeet eigenlijk steeds dat Ebel bestaat… onterecht wat deze is erg mooi.

1 like

Gaaf horloge Tom. Mooie wijzerplaat ook. Veel plezier ermee.

1 like

Ja, schitterend hoor.

Waar vakantie al niet goed voor kan zijn. Deze was gewoon voor jou Tom.

1 like