NA: Ebel Sport Classic

Gefeliciteerd met deze Ebel, die zou ik ook niet laten liggen, mooi horloge staat je netjes om de pols. Veel draagplezier en nog lekker genieten van je vakantie :ok_hand: :+1:

1 like

Echt een mooie verassende en erg gave uitvoering en aanwinst :+1:t2:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Erg mooie aanwinst, van harte!

1 like

Lekker man, een Ebel! :+1:t3: Groet van een quartz broer.

1 like

Na een paar dagen dragen moet ik zeggen dat mijn initiële enthousiasme voor dit horloge eigenlijk alleen maar gegroeid is.

Ik vind het afwerkingsniveau echt zo ver boven het prijsniveau uitsteken. De brushing bijvoorbeeld op zowel band als kast is echt van topniveau. De kast is prachtig dun, wijzers en markers rhodium coated. Bandconstructie is geweldig en de gepolijste ‘waves’ perfect.

Natuurlijk gebruikt Ebel geen eigen uurwerken (meer), maar dat is feitelijk het enige dat het horloge onderscheidt van de top wat mij betreft. Ongekend veel horloge voor het geld. Stop er een manufacture in en het kan ook 10 keer de prijs hebben.

Natuurlijk moet het design je aanspreken, maar ik heb een zwak voor die band en de kastvorm.

Kortom: na een paar dagen is de (vroege) conclusie: een heel fijne aanwinst en aanvulling.

1 like

Tom mag ik op de lijst voor pb als je m weg doet? Je houd nmlk helemaal niet van de romeinse cijfers :joy::joy::joy:
Ik vind dat daarentegen prachig
Hoor graag van je na je wel verdiende vakantie

1 like

:grin::+1:t2:

Gefeliciteerd met de nieuwe NA … Zo wordt het nooit een 3-piece-collection :grin:

2 likes