NA: Ebel Wave

Prachtig!

1 like

Tophorloge, veel plezier ermee :+1:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi horloge en wat een gave band!

1 like

@Arnout86 gefeliciteerd!

20 jaar oud en ik geniet er nog steeds van.

3 likes

Van harte, veel plezier.

1 like

Prachtige aanwinst en een mooie historie :ok_hand:t2: Draag hem trots en plezier :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop, erg tof! Toevallig heb ik recentelijk ook een Wave gekocht, met name vanwege de band.

Ebel heeft een duidelijk eigen gezicht, ik hou daar wel van.

9 likes

dit is een heel mooie aankoop, gefeliciteerd.

1 like

Ik vind met name de band erg onderscheidend. Mooi ding!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst, en leuk dat je zo de traditie voortzet. Ook ik heb een zwak voor het merk, en vandaag heb ik de mijne ook om:

6 likes

Een Ebel valt mij meteen op, ook als ik het model niet eens ken. Ze hebben een herkenbaar dna en dat wat het een Ebel maakt vind ik het mooie aan deze horloges.

Deze is ook :+1:

Tof verhaal. En het is verfrissend om een aparte band te zien die toch gewoon afneembaar is. Da’s vrij zeldzaam. Tof, ook dat ie gewoon op leer te zetten is. Mooi ook hoe de subtiele uitstulping van de kast bijna kroonbeschermers worden. Die is volgens mij tijdloos genoeg om die traditie lang voort te laten leven.

1 like

Heel mooi horloge en een leuke familie traditie

1 like

Heel mooi :ok_hand: dit merk is voor mij vaak onterecht ‘onder de radar’ want ze maken mooie, vooral tijdloze, horloges. Geniet ervan, tof verhaal erbij ook :pray:

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, ook ik heb nog steeds een zwak voor Ebel horloges.
En ik heb er nog een die je niet zo heel vaak meer tegenkomt.

3 likes

E Type Chrono, heb 'm zelf gehad met zilveren wijzerplaat.
Mooi horloge.

2 likes

Bedankt :+1:

1 like

Heren,
Ik heb zelf ook een ebel horloge geërfd maar kan er niks over vinden om internet. Weten jullie misschien meer?

1 like

1 like