Nog vers in de hobby en genietend van het forum stuitte ik zomaar op de advertentie van @PetraO
Ik ben nog steeds mijn smaak aan het ontdekken in horloges en zodoende houd ik mijn hand nog wat op de knip, maar we waren het snel eens over een leuk prijsje en een dag later lag het horloge al op de mat! Maar wat heb ik nou precies gekocht?
Een rechthoekig solar horloge met saffierglas en mesh band in mooie donkerblauwe kleur. Klinkt fantastisch toch? Sommige snobs zullen echter wegkijken bij het noemen van het merk; Bering.
Ik kende het nog niet, maar een beetje googlen leert dat het een redelijk jong Deens merk is dat gestyleerde horloges zelf ontwerpt (en ergens anders laat fabriceren ;). Maar écht Danish Design dus! Leuk sympathiek feitje: ze sponseren Polar Bears International en zijn daarmee écht betrokken bij de arctics waar ze hun inspiratie vandaan halen.
Leuk dat je er blij mee bent. Er zijn meer merken die een eigen design hebben en goede, betaalbare horloges laten maken. Watch snobs willen er wel eens op neerkijken, maar dat doet er niet toe. Gewoon genieten van wat je mooi vindt, of je nou 20k uitgeeft of 20 euro.