NA: "echte" duikert!

Het werd weer tijd voor wat nieuws. Je kent het wel, je weet wel ongeveer wat maar toch niet helemaal.
Zo van: “ik heb vandaag zin in vis, maar de tournedos van de grill lijkt me ook wel lekker”. Toen maar besloten uw alwetendheid aan te spreken door een ik-weet-niet-wat-ik-wil topic aan te maken.

U kwam met Crepas,u kwam met Halios, u kwam met Seiko…affijn, aan het einde van het topic wist ik nog minder wat ik nou wilde, want de opties werden alleen maar groter. Een tijdje serieus naar Crepas zitten kijken, maar die zijn nog moeilijker te vinden mooie Dacia’s. Daarna ook nog even een Halios Tropik in overweging genomen. Deze is erg mooi, goed te vinden maar potverdorie best aan de prijs voor een microbrand met een miyota.

Er was nog een model wat geopperd werd. Eentje die voldeed aan de gewenste vereisten.
Wat onderzoek naar gedaan. Zeker een potentiële kandidaat…Uhrforum…Chrono24…Ebay…hopeloos. Of niet het juiste model, of de hoofdprijs of hier maar een zoekertje plaatsen. Dat laatste geschiedde…

U dacht…“u komt er wel uit Zulu, ik doe de mijne niet weg!”. Wel wat tips gehad hier en daar maar zonder het gewenste resultaat. Ik maar zeuren, blijven uppen etcetera. Een forumlid was zelfs zo klaar met me, dat hij ervoor heeft gezorgd dat ik met gepaste trots mijn nieuwe duikert aan u mag voorstellen. Ik hoop nu ook ondertussen een paginadeel volgezeverd te hebben, zodat u niet meteen de plaatjes ziet.

Het was even wachten op een nieuw bandje. @anon50762135EV gaat hier spijt van krijgen. De een zijn dood is de ander zijn brood. Ide bedankt! Und jetzt: plaatjes.

Next up…Ik gok iets van Damasko :thumbsup: Bedankt voor het kijken!

43 likes

Mooie aanwinst! Van harte.

Zou persoonlijk een shark mesh erop gooien, maar deze staat ook goed.

Enjoy

1 like

Ah de mesh is binnen. Ziet er geweldig uit. Top! Heel veel plezier er mee!

1 like

Mooie duiker met een eigen “smoel”, gave aanwinst!

1 like

Van harte met deze eigenwijze duikert ! :+1:

1 like

Mooi man :+1: die ga ik zeker ook nog 'ns proberen :ok_hand:

1 like

Die heeft ook nog even bij mij mogen logeren :+1:

Fijn ding

1 like

Fraaie duiker!

1 like

Gefeliciteerd ! Mooie duiker hoor. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je Squale!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze robuuste zeebonk!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Proficiat, leuk ding. Leuke aan het kopen van een Squale, Damasko of Hamilton van Ide is dat als je hem beu bent je in ieder geval altijd één geïntereseerde hebt…

7 likes

Ziet er top uit, van harte!

1 like

Eigenlijk leent Ide ze een beetje uit dus.:wink:

1 like

Mooi geschreven man. En proficiat met de aanwinst.

1 like

Een duiker op mesh, daar heb ik een zwak voor.

Ik houd me sterk! En een negatief horloge potje helpt ook. :wink:

Geniet ervan, voor Ide hem weer opeist.

1 like

Leuk geschreven!
Geniet van de NA :slight_smile:

1 like

Nice! Mooie combi met mesh👍

1 like

Geweldige klok ! Veel plezier ermee :grinning:

1 like

@Erik11 dit is toch niet de forumslet hé. Imagine the things she has seen.
Het bandje is een topper! Draagt mooi bij aan de vintage uitstraling. Ik vind helemaal mooi!

2 likes