NA Edox

Paar dagen geleden ontvangen, mijn Edox Hydrosub. Keek er al langere tijd naar en ja, had net als velen mijn bedenkingen t.a.v. het asymmetrische ontwerp met de prominente ‘masterlock’ Toch bleef het kriebelen, dus maar eens in real life bekijken. Dat heeft mij al vaker goed gedaan, soms staar je oeverloos naar plaatjes en uiteindelijk blijkt het erbij het echt totaal anders uit te zien! Eigenlijk ging mijn voorkeur uit naar de uitvoering met de oranje insert en accenten, maar dat moet dan maar net aangeboden worden (mijn oproep alhier gaf geen resultaat :cry:) Dus toen erop het ordinaire MP een gifgroene werd aangeboden toch maar gaan kijken, wilde het ding nu wel eens voor t eggie zien :grimacing:. En daar had ik geen spijt van! Wat een geweldig mooi afgewerkt horloge! Vloeiende lijnen, afwisselend mat en hoogglans, prachtig! De dial heeft een mooie sunburst en de hoogglans markers zijn een lust voor het oog! De gifgroene secondewijzer is dominant maar absoluut niet verstorend, nee dat maakt dit horloge juist apart, samen met de metallic groene masterlock. Wat dit laatste betreft: meer dat een gimmick is het echt niet! Maar het voelt heerlijk om het schuifje heen en weer te bewegen, dan klikt het heel soepel in de eindstand :yum: En in het echt past dit zeker bij het ontwerp, op foto’s is het ding vaak mega uitvergroot, als je het horloge om de pols hebt is het een evenwichtig design. De band is solide en ziet er gedistingeerd uit, deze Hydrosub kun je met gemak als dresser dragen :ok_hand:t2: Dit horloge heeft bovendien standaard een Ratchet clasp, iets dat ik op meer horloges heb en echt heel fijn vind omdat ik ervan houd dat een horloge ‘pas’ zit. Mooi horloge van een merk met een historie, happy :hugs:



33 likes

Gefeliciteerd! Mooi model, dit!

1 like

Thnx!

1 like

Mooie aanschaf, edox is een mooi merk, wel wat onder gewaardeerd.

2 likes

Dank, ja, dit vind ik ook :wink:

Gefeliciteerd met deze robusto :ok_hand::+1:

1 like

Zeker ondergewaardeerd! Gefeliciteerd met deze Hydrosub, leuk met die groene accenten :+1:t3:

1 like

Dank je!

Thnx!

1 like

Mooi ding hoor !!

Veel plezier ervan/mee.

1 like

Dank je!

Mooi horloge. Gefeliciteerd ermee, niet aller daags .
Maar uhhhh , show the Ratchet clasp. Altijd benieuwd daarnaar.

1 like

Thnx!

Mijn beste,

Ziet er appetijtelijk uit!!
Veel draag-plezier met deze eigenzinnige Edox!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig.

1 like

Uniek horloge! Van harte. :slight_smile: :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Wederom dank voor je mooie woorden :hugs:

1 like

:+1:t2: