@ferry1959, dank man. Het was pittig om als een 40plusser een examen te doen met 100 MC vragen + 2 korte essay in 4 uur en het doet mij goed om te weten dat ik het kan💪
De Royal is imo ook een top en ondergewaardeerd horloge, ook zeer gebalanceerd met zwart & goud. Dit is mijn tweede Tudor en ben dik tevreden. Ik denk dat deze modellen steeds (en nog) meer gewaardeerd zullen worden door liefhebbers.
Ik vind overigens bijna alle two toners ondergewaardeerd, waarschijnlijk door het imago van vroeger. Wat ik wel observeer is dat jongeren de TT’s vaker dragen, dus het kan wel eens heel hard gaan met een nieuwe TT hype
Omdat het een pre-loved occasion was, was het in mijn geval een mooie discount, dus mag niet klagen over de prijs.
Over mijn werk mag ik ook niet klagen, maar wie weet wordt ik ooit een CFO en dan komt er een ander p0rn-watch erbij
Over mooi-lelijk kunnen de smaken verschillen en dat is maar goed ook . Ik heb weloverwogen de grenzen opgezocht. Als je de grenzen opzoekt is het normaal dat de een er meteen voor valt en de andere er met een grote boog omheen loopt.
Voor mij is dit een top-horloge die ik voorlopig zowel zakelijk als privé volop ga dragen.
Take care
Ik vind het een topper. Zou het zelf niet kopen, maar dat is vanwege t formaat, maar vind deze twotone met geelgoud wel een van de mooiere, zo niet de mooiste!
En proficiat met het behalen van je diploma! Geniet ervan!
Dankjewel @Papillon, wordt gewaardeerd!
Wat betreft formaat voelt het voor mij persoonlijk als gegoten: enerzijds ligt mijn hart bij aanwezige sporthorloges en anderzijds wist ik precies waar ik aan begon omdat ik ook andere aanwezige duikers met plezier draag (vb Omega Smp/ Seiko Sumo).
Persoonlijk vind ik dat een sporthorloge/toolwatch best wel aanwezig mag zijn, dus voor mij prima
Heel gaaf hoor kan zelfs prima onder je 3 delig als je weer de saaie manager op kantoor uit moet hangen… Of op zaterdag met een polo’tje als rolmodel papa.
Heel mooi! Ik ken die liefde voor two-tone wel. Heb twee “gilt” duikers en hoop ooit een Bluesy te bezitten! Gewoon lekker dragen. O en gefeliciteerd met je examen!
@Neyra ik heb de RC /EMFC idd overwogen. Deze opleidingen kennen ze niet buiten NL, dus ben ik voor een vergelijkbaar internationaal post-graduate gegaan: CMA. Ik heb een internationale werkterrein en ambities, dus past beter bij mij. Ik kan het je van harte aanbevelen.