NA: Een Beater voor in de Bergen

@Pb1691 draagt zijn nato volgens mij ook verkeerd.

De bovenste lus hoort het losse deel er terug in te zitten, niet er overheen.

Los daarvan is single pass ook prettig. Of gewoon een mooie leren band. Zal ook tof staan.

1 like

Gefeliciteerd :four_leaf_clover::fire:

Een beater voor in de bergen, ik dacht “die heeft een alpinist gekocht”, maar het is een leuke no nonsense field watch geworden. Gefeliciteerd!

2 likes

Proficiat met de Field, probeer eens een two piece Perlon? Ben je ook af van die driedubbele lagen stof op plekken waar je het niet wilt

1 like

Mooie straps! Waar komen deze vandaan?

2 likes

Leuke aanwinst.
Met de eerste camerahoek leek het horloge een gigantische diameter te hebben, maar op nummer 2 lijkt het een perfecte maat!

1 like

Prima bandjes voor een poep prijs!!!

https://nl.aliexpress.com/item/1005009016581023.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.4e5d126ayAVk41&_gl=1*1quxhmr*_gcl_aw*R0NMLjE3ODE1MzU1NTEuQ2p3S0NBand4YjdSQmhBNUVpd0FRLUFBZEt1ajhNMDhpZzFsM01fNlBrMlNDZG1McTZuWFNJRFJmakRmRXprS194bExiZmJ1T2lzOUVCb0NHbllRQXZEX0J3RQ_gcl_dcR0NMLjE3ODE1MzU1NTEuQ2p3S0NBand4YjdSQmhBNUVpd0FRLUFBZEt1ajhNMDhpZzFsM01fNlBrMlNDZG1McTZuWFNJRFJmakRmRXprS194bExiZmJ1T2lzOUVCb0NHbllRQXZEX0J3RQ…_gcl_auMTgyMDc3OTExMC4xNzc4OTU0NzY4*_gaOTAwNTEyNzE3LjE3Nzg5NTQ3Njk._ga_VED1YSGNC7*czE3ODE3NjY5ODYkbzEwNyRnMSR0MTc4MTc2NzAxMCRqMzYkbDAkaDA.&gatewayAdapt=glo2nld

Oeps, link werkt maar ziet er niet uit. Iets misgegaan met kopiëren…
Kan de post niet aanpassen aangezien ik Trust 1 ben…
Maar goed hij werkt. @Pb1691

draag hem met plezier

Mooie aanwinst voor een mooie vakantie!!:watch::+1:

Super mooi horloge. Frisse looks
Fijne vakantie en blijf op de paden.

1 like

Parachute straps zijn echt geweldig. Ogen clean en toch relatief stoer (het praktische NATO-achtige karakter). En ze zitten altijd geweldig, en ze drogen vrij snel op als ze nat worden.
Hele resem besteld en wissel er graag tussen.

Voor mij zo alle versatiliteit van een NATO zonder de onpraktische bulk ervan.

2 likes

Leuk horloge en een geschikte keuze, gefeliciteerd! Maar…zo´n nato op een overhemd? Echt? Dan is zelfs een G-Shock nog een beter alternatief. Moet wel toegeven dat ik helemaal niet van Nato´s houdt. Ik vind ze verschrikkelijk dus ik ben een beetje bevooroordeeld.
Veel plezier gewenst met je tocht in de bergen en stay safe.

1 like

Dat dus!
Heeft mijn voorkeur boven Nato en ze kosten geen drol. :sunglasses:

Ziet er goed uit :ok_hand:

Nice!
Ik ga volgende week de Grand Paradiso en de Mont Blanc beklimmen. Mensen proberen me over te halen om m’n Explorer II te dragen; die is immers bij uitstek voor zo’n avontuur gemaakt. Ik denk dat ik het toch lekker niet doe :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst :facepunch:t2:

Gefeliciteerd, en veel draagplezier.

Meerdere manieren om een Nato te dragen natuurlijk. Ik vind deze manier het snelst en makkelijkste. Je kan hem ook dunner dragen, maar dat is wat meer belasting op de pols.

1 like

Overigens op het advies van velen ook een extra bandje aangeschaft. Een parachute in khaki ter afwisseling.

3 likes