NA: een beetje (boel) kleur, de rainbow G!

Tja, met ontluikende lente gevoelens vond ik het weer eens tijd voor wat kleur. En toen ze weer op voorraad kwamen gelijk toegeslagen. Ik dácht dus dat dat niet meer zou gebeuren en heb bijna voor het eerst ooit iets over list betaald. Hoefde dus niet.

Twee keer gekocht eigenlijk, want de eerste is gewoon van onze gedeelde trap gejat! Beware stadsbewoners, dat is dus tegenwoordig een ding: allerhande volk struint gedeelde opgangen af en jat pakjes, vaak met een simpele “pakjevoordeburen”. Yay stadsleven! Afijn, netjes opgelost en geld teruggekregen en toen #2! Voor de modelnummerliefhebbers: GM-110RB-2AER

#Nofilter deze! Ik heb er ook maar gelijk een enorm kleurrijke broek bij aangetrokken, want waarom niet?

Okok een iets minder maar toch ook gekleurde achtergrond:

Tofste detail? Je verliest het snel uit het oog met al het kleurgeweld: de twee digitale displays zijn inverted en matchen de kleur van de band aan hun respectievelijke kant!

Speaking of: quick release. Wat zou je daar nog es anders aan kunnen versleutelen :thinking:

22 likes

Jezum man. Poe

Stiekem geweldig gaaf!
Lekker mee flaneren

6 likes

Whooow :star_struck: zin in de zomer om daarmee op een terras mee te zitten, cocktail :tropical_drink: in mijn hand :sunglasses:

1 like

Gaaf! Feli🥳

Ja zeker leuk al die kleuren :+1:

Helpt goed tegen de voorjaarsmoeheid

Daten???. Doen we samen met @D.R een G rainbow trio!
Hoe ge…aaf is dat!

1 like

Mooi man. De groeten van haar.,netwatmindermaarooknogbestwel kleurrijke zusje.

1 like

Zo, vrij intens! Veel draagplezier!

Wat een vrolijk horloge, daar wordt je blij van

Wow,
Deze heeft wel een hoog kleurgehalte.

Hij is wel gaaf!!!

Kekke kleuren kanjer!!

Daar wordt je toch helemaal blij van
giphy (3)

Errug groot :astonished: maar ook berry nice!
Enjoy!

Dat is iets te veel kleur voor mij.
Maar hé, wie ben ik.
Heel veel draagplezier van deze G-shock, laat die zomer maar komen!!!:beach_umbrella::sun_with_face:

Dit is mijn manier om dat te proberen te manifesten!

En? Wat zijn de andere twee :star_struck:

Ikke ook. Met 2m kan ik redelijk wat aan m’n pols hangen :mantelpiece_clock:

2 likes

Haha lekker bij een strandtent, gezellig :+1:
Heb alleen zelf niet zo’n kleurrijk horloge :sunglasses:

Daar word je inderdaad vrolijk van. :+1:
Gaaf hoor.