NA: Een bekende, Tissot T-Touch Expert

Nah, eigenlijk niet verwacht maar toch kwam 'ie ineens voorbij. Vanmiddag deze Tissot T-Touch Expert opgehaald. Sinds tijden weer een outdoor horloge. Stond ook al lang op mijn lijst.

Voelt direct goed. Grote kans dat dit een dailybeater gaat worden tijdens “gewone” kantoordagen en zo. En uiteraard de vakanties, tijdens wandeltochten, in de tuin, etc. Lekker robuust en is toch ook heel goed casual te dragen. Het moest even met een kolbertje geprobeerd worden natuurlijk.

Ben erg verrast hoe goed hij er om de pols uit ziet. Ik kende de allereerste T-Touch wel, maar deze, ik meen 4e, generatie (vóór de solar) vindt ik toch echt veel mooier.
De Cabon plaat met allemaal Tissot T-tjes (als je even met het licht speelt) heeft een mooi 3D effect.

Band draagt enorm soepel en beter dan ik had verwacht.

Natuurlijk is het gadget-gehalte erg leuk, niet alles zal ik gebruiken, maar qua techniek is 'ie voor mij ook helemaal af. Erg knap wat het allemaal kan en hoe het performed.

En dan te bedenken dat de T-Touch lijn destijds de eerste SMART-watch was… Zoals Tissot zelf deze heeft geregistreerd… ® Registered Trademark :slight_smile:

In ieder geval, ik ben er blij mee!

Hierbij wat fotootjes.

Dank voor het kijken!

10 likes

Hij staat je inderdaad goed!

Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu.

1 like

De rode LCD is apart, vind het een geslaagd horloge! Stoer en mooi. En eigenlijk in dit genre een klassieker.

1 like

Mijn beste,

Veel plezier met deze ruimhartige metgezel!!

Maar voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie aanwinst, Jaco, geniet ervan :thumbsup:

1 like

Dat is voor wanneer je de tijdbom hebt ingesteld.

Ik bedoel al die 007 horloges met hidden functies worden rood…

Heel handig voor allerhande klusjes

2 likes

Mooi, erg prettige horloge. Ik heb 1 en 2e generatie gehad. Maar controleer de functies. Bij mij liep het vast en verspringt de functies. Beide heb ik teruggebracht en netjes hersteld.

1 like

Leuke aanwinst, veel plezier ermee!
Misschien dat ik er ook nog eens een koop als vakantie-horloge. (wintersport enzo). :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Ow, ik dacht al zo iets, gisteren bij het activeren van het lichtje ging 'ie tikken. Na vijf tellen vond mijn vrouw het irritant, dus heb ik hem maar weer uitgezet. Wij blij, anders was ik gisteravond al dakloos geweest. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij piept toch als je hem in de slaapstand zet, een keer of 5?

Klopt helemaal.