NA: een bijzonder stijlvol horloge

Het is toch bijzonder. Soms weet je dat er een moment is dat je een bepaald horloge moet kopen. Dat er een mijlpaal in je leven is dat gevierd moet worden.
Voor mij is dat 4 jaar geleden. Om 10:41 gebeurde het. Dat je je favoriete kroeg ziet afbranden, metaforisch dan. En nu, 4 jaar later, heb ik me rot gezocht om deze NA te vinden.

Het is een vrij zeldzaam model met een redelijk afwijkende maat. Een horloge dat onder de Citizen groep valt.
En 10 bar waterdicht. Das niet niks.

Maar genoeg verteld, hierbij de foto’s van het cadeau voor m’n dochter. Een Q&Q horloge.
Verpakt in super chic bubbelastic en een groene enveloppe.

Ik heb nog even getwijfeld over de maat. Maar 15mm is perfect.

:+1::upside_down_face:

47 likes

:ok_hand: :+1::+1::+1:

1 like

Prachtig👍🏻

2 likes

Hahaha baas. Dikke glimlach op mijn gezicht.

1 like

image

3 likes

Ik moest ook lachen :joy: :+1:t2:

1 like

De mijne is net 3 geworden, ben stiekem ook al aan het kijken haha. Geven is toch altijd het leukste wat er is! Enjoy :smile:

2 likes

Heb jij nog nooit een rolex gekocht?

2 likes

Jawel en weer verkocht ook.

2 likes

Mijn beste,

Grandioos!!
“Jong geleerd oud gedaan”!!
Proficiat met deze kleurrijke aanwinst voor je dochter!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Een NA is geen NA zonder de mooie woorden van @Tissot62
Dank!

4 likes

Nou en of!

1 like

Ze probeert ook altijd m’n horloges om.
En m’n Zion van 1,5 zit altijd aan m’n horloge en wil er mee spelen. Dus die krijgt er straks ook een!
Volgende week ga ik m geven. Even in n mooi doosje doen en een strik er omheen. #zinin

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst voor je dochter.:relaxed:

1 like

Welke?

Schitterend verhaal. :joy::joy::joy:
Je had me even op het verkeerde been.

Ik ga zelf binnenkort een opwind horloge met mijn zoon van 6 uit elkaar halen. Hij wil weten hoe het werkt.

2 likes

image

1 like

Welk horloge mijn zoon gaat krijgen?
Voor z’n 4e verjaardag iets stoers. Wat weet ik nog niet. En als ik er tussenuit piep de rest van m’n horloge verzameling. :upside_down_face:

1 like

Cool. Leuk om samen de hobby te delen.

1 like

Mooi horloge hoor, ik zeg gooi er een fluted bezel en een jubilee op en hij is echt af!

:joy:

1 like