Ik moest heel lang nadenken voordat ik bij @Tissot62’s buona notte uitkwam. Genant, eigenlijk.
He’s done it before, maar soms onnavolgbaar onze @anon50762135EV.
Daarnaast vind ik de wensen van @Tissot62 altijd bijzonder vriendelijk, of eigenlijk bijzonder en vriendelijk. Kleurt het forum.
Yup, ik heb de goede man nog nooit iets zien zeggen wat wie dan ook maar tegen de haren in strijkt. Da’s een kunst. Het is net alsof we met het liefdeskind van Sonja Barend (…gezond weer op) en Toon Hermans te maken hebben, and I mean that in the best of ways.
Chapeau.
daar sluit ik me helemaal bij aan
positief, poetisch én voorzien van een cursief lettertype (kuch, Seiko Cocktail @Fate_Amenable_To_Change ahum, hoest)
mijn kuipje margarine is dan ook meer een eerbetoon dan een geringschattende actie
Mooi horloge; je durft en dat acht ik hoog.
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd met deze aankoop. Idd geslaagd dat bruin. Is ook goed te combineren.
Ik moet zeggen dat ik de vormgeving van de wijzers ook erg gaaf vind. Veel plezier ermee!
Gr.Wander
Nee dat is meer iets voor op mijn Sinn zo te zien
Nee dat is 'm niet. Originele band staat veeeeel beter.
Fraaie klok trouwens, met idd een perfecte wijzerlengte en mooie kast.
Nee, zonde. Originele band ook wat mij betreft veel mooier.
In the metal ziet het er wel beter uit dan op de foto, maar grappig genoeg denk ik toch dat je gelijk kan hebben.
Ik leg het aan moeders de vrouw voor. Anders kan die band altijd nog op m’n SARB033, want dat is echt een sletje van jewelste. Of om de Combat Vintage.
Als je 'm hier maar af haalt
Nee. Dan liever op staal!
OK ok ok, zodra ik weer thuis ben wissel ik terug of knal ik er een mooi NATOotje op.
Ik ben zo de deur uitgegaan. Schande!
Neeee! Nog veel erger. Wat is dat toch die nato’s aan dit soort horloges knopen?
Niet helemaal mijn ding (de chapterring en de kleur eigenlijk) maar veel plezier er mee! Sympathiek merk, beetje onder de radar, uitstekende kwaliteit. De wijzerlengte (mijn persoonlijke obsessie) is perfect! (een zeldzaamheid bijna).
Speciaal voor jou heb ik even een rondje bandjes geprobeerd.
Oranje boven. Doet het verbazingwekkend goed:
De Vintage. Een Hadley Roma leer-stof combi die vaal geworden is. Doet het in mijn optiek prachtig:
De Olijfstreep. Een gewaagde, ik ben er allerminst zeker van, m’n partner vindt het kunnen.
De Gandalf The Grey. Op het randje. Afhankelijk van het licht doet ie het of niet.
De Bruine Zulu. Doet het prima, eigenlijk.
De Dirty Sanchez. Doet het prima!
De Legergroene. Doet het binnen beter dan buiten.
Dat zeg ik…geen gezicht die nato’s!
Ik ben teleurgesteld. Alle gekheid op een stokje is de enige acceptabele NATO de oranje. Die is zo balls to the wall dat het kan.
Overigens is mijn partner het niet met je eens wat betreft de Colareb.
Ikzelf vind de Swamp Colareb, de Hadley Roma en de originele band heel goed kunnen. Dan heb ik er in ieder geval drie om te wisselen.
Heel mooi!