Schitterend! Ik heb hem in ‘gevraagd’ staan maar misschien moet ik hem maar gewoon kopen. ![]()
Heel mooi op een racing strap denk ik.
Ik heb een canvas bad van Fluco, daar zou ie ook mooi op zijn.
Schitterend! Ik heb hem in ‘gevraagd’ staan maar misschien moet ik hem maar gewoon kopen. ![]()
Heel mooi op een racing strap denk ik.
Ik heb een canvas bad van Fluco, daar zou ie ook mooi op zijn.
Hartelijk gefeliciteerd met deze zeer mooie Seiko uitvoering. ![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht combineren met een mooie donkerbruine race strap.
Sailcloth? Artem!
Soms een beetje lastig te vinden, maar goed te verkrijgen bij https://www.sekvens.com/product-category/watch-straps/artem-watch-straps/ zonder import gedoe. Goede ervaringen mee!
Gefelicieerd, een ruig beige of khaki bandje kan ook prima. Eigenlijk past hier vanalles bij, dit is een strapmonster.
Een vintage bandje zou mijn eerste keus zijn.
Artem is natuurlijk echt super goed maar het kan naar mijn mening ook voordeliger. Zie mijn review van de Finwatchstraps Sailcloth waarvan ik er 2 met plezier draag.
Mooie Seiko.
Gefeliciteerd. Mooi Chrono.
Die zwarte sailcloth staat m prima
beter dan staal.
Super mooie chronograaf! Ik vind zowel Sailcloth als racing leer mooi staan.
Elke keer als.deze voorbij komt triggerd ze mij meer en meer.
Mooie aanwinst.
Gefeliciteerd
De meest populaire chrono van HF van dit moment. Niet voor niets, hij is tof. Gefeliciteerd
Gaaf horloge! Ik zit er ook al een tijdje aan te denken… Maar moet van mezelf nog langer denken dan die twee weken ![]()
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ![]()
Bandentips? Kom op! @tijdsbeeld heeft gelijk. Dit is een zwart horloge met beige lume en subdials. Hier kan echt letterlijk elke bruintint, khaki, zwart, antraciet, beige, of taupe op geknikkerd worden en het zal dikke prima zijn. Ik denk dat dit een enorme bandenslet is.
Nu vind ik de rammelende goed getaperde en zeer lichte bracelet super fijn, overigens, maar ik ga dat zeker ook onderzoeken.
Dat gezegd: Gefeliciteerd, cool ding (al is dat laatste een koek uit eigen doos, ook)
Gewoon doen, man! ![]()
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze grandioze aanwinst!!
Ik wens je er een eindeloze tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Ongelofelijk mooi ding voor z’n prijs. Misschien toch eens passen inderdaad…
Urban Gentry kan idd lekker enthousiasmeren.
De enige influencer waar ik geen neerbuigende opmerkingen over kan maken.
En als het dan ook de goedkeuring van HF kan wegdragen. Tja.
Mooi horloge en prima keuze.
Gefeliciteerd ![]()
Goede keuze van je.
De SSB479 community groeit met de dag.