NA : een chronograaf voor snelheid, niet voor zwaartekracht

Prachtig! Veel plezier met deze schoonheid!

1 like

Heel toffe Speedmaster uitvoering :ok_hand:
Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like

Een schitterende NA, een leuk en informatief verhaal met fraaie foto’s👍.
Gefeliciteerd met deze prachtige Omega.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Leuk geschreven review, laat mij weer anders kijken naar mijn exemplaar.

1 like

Een van de mooiere Speedmasters! :ok_hand:

1 like

Prachtige Speedmaster. Heel veel plezier ermee. Leuk om je NA-beschrijving te lezen.

1 like

Van harte proficiat!

Zelf heb ik ooit de chrono van de trilogie gehad en dat was ook een beauty die ik graag droeg en met name vanwege de diameter. :ok_hand:

Geniet ervan!

3 likes

Had dezelfde jarenlange hebberigheid als jij voor deze Speedmaster en heb hem in januari aangeschaft. Prachtige chronograaf en je blijft inderdaad kijken naar het spel met het licht van wijzers en opgelegd logo. Geniet ervan! Gaat zo te lezen wel lukken!

2 likes

Heel erg mooi!

2 likes

een frisse verschijning :ok_hand:
draag hem met plezier

2 likes

Zeer mooi !!!

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, ook een van mijn favoriete modellen :+1:

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan.

1 like

merci Kristof!
het bestuderen, opzoeken, vergelijken, allemaal een deel van het plezier.

1 like

Heel erg mooi, veel draag plezier.

1 like

Heerlijk om te lezen! :clap: Heel veel plezier met je NA. Een Speedy blijft iets bijzonders.

1 like

Thanks, we doen ons best. Altijd leuk om een uitgebreide NA bij een ander te lezen dus ik probeer er ook zelf de nodig moeite in te steken. Ik ben trouwens ook zeer benieuwd wanneer ik de tachymeter eer zal aandoen :sweat_smile:

Het is me niet duidelijk hoe je filmpjes kan uploaden in een HF-post. Ook de manier waarop je een link met preview naar een muziekclip kan plaatsen zoals @Fate_Amenable_To_Change regelmatig doet in zijn NA-posts is mij niet duidelijk.

hierbij een poging voor een gif, wegens max. 4mb van vrij abominabele kwaliteit.

PXL_20250528_074642408 (1)

1 like

Merci! Jouw prachtige, contrastrijke en mooi belichte foto’s hebben de hebberigheid de laatste tijd ook heel wat aangewakkerd :slight_smile: Laat die foto’s maar blijven komen.

1 like

Heel toffe Omega, gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Heel mooie aanwinst, deze spookt ook al enkele jaren door mijn hoofd.
Veel draagplezier toegewenst met de NA.

2 likes