Al sinds de Tsuyosa uit kwam denk ik elke keer als er één in het blauw staat dat is em en die moet ik hebben! Om vervolgens de foto’s te zien en me kapot te ergeren aan die gigantische bult op het glas. Spontane allergische reactie krijg ik van horloges met cyclops……. Tjah over smaak valt niet te twisten zeggen we dan maar.
Afijn, ik was weer eens bezig met mijn dagelijkse routinematige scroll in het blauw op zoek naar een Colt 41 A17313101G1 met witte wijzerplaat aangezien die enige tijd geleden aan mijn neus voorbij ging toen ik werd getriggerd door TK: Citizen Tsuyosa zalmon/bronze.
Met een verwachte allergische reactie klikte ik toch maar op te titel en meteen was ik geintrigeerd door die dial kleur
en na 3 keer kijken zat er echt geen cyclops op……. HEBBEN!
Vervolgens binnen 10 minuten een deal gesloten met @Jesus en direct de volgende dag keurig verpakt en compleet in huis.
Met dit heerlijke weer in het zonnetje de doos geopend en daar was die fantastische bronsen brushed dial echt een fantastische kleur. Wederom over smaak valt niet te twisten maar ik vindt em geweldig. Genoeg gepraat hierbij wat foto’s