NA: Een date in Milaan met het ultieme reis souvenir

Unimatic… altijd leuk gevonden, maar nog nooit eentje in m’n handen gehad. Toch maar eens proberen…

Anyway, leuk horloge met een leuk verhaal!! Nice, en ve draagplezier!!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je Unimatic :ok_hand:een mooie herinnering aan een souvenir ! :+1:

Zodra er een wolkje zichtbaar is:

‘Zullen we even naar Milaan? Vlakbij en het is toch slecht weer.’
‘De kathedraal moèt je gezien hebben.’

Bij de kathedraal:
‘Ik hoef niet naar binnen hoor, €35 p.p. pfffff. Hierachter kun je heel leuk wandelen.’

Op Via Meravigli 18:
‘Kijk nou! Heel even naar binnen, kan wel toch?’

3 likes

Hahaha dan ben je wel iets meer dan €35 kwijt.
Maar ach , je hebt wel wat :wink:

1 like

Ik ken(de) Unimatic niet maar wel een heel mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi vakantieverhaal :sunglasses: en leuk horloge :ok_hand:

Mooi horloge en leuk verhaal.

Mijn vrouw en ik gaan eind Augustus naar Italië. ( bij het Lugano meer )
Misschien ook eens naar Milaan

Mooie Unimatic heb je daar. En een leuk verslag van de trip naar Milaan. Kun je nog een foto maken van de zijkant, zodat we de vorm van het glas kunnen zien? Veel plezier ermee!

Zo zie je het hopelijk beter. De case zelf verdeelt de meningen omdat de rechte lugs hem oncomfortabel zou maken, maar zelf geen last van. Draagt dan wel weer wat groter dan zijn 38,5mm impliceert.

4 likes

Heel leuk horloge en weer eens wat anders! Veel draagplezier!

1 like

Hele toffe nieuwe aanwinst ! Mooi merk met een eigen karakter. Geniet ervan :smiley:!

Heel mooi hoe dit glas is gevormd. Al met al een hele leuke nieuwe aanwinst!

Bedankt voor het delen. Mooi man, It ook in Italië deze zomer, helaas niet in de buurt, anders graag even bezoek gebracht. Geniet van de aanwinst.

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

Erg mooi horloge na een dito uitstapje… maar heb je niet meer foto’s gemaakt in de winkel? Ben wel benieuwd ondanks dat ze misschien niet heel veel modellen voeren :sunglasses:

Helaas! In al mijn enthousiasme uit het hoofd geglipt. De foto van de auto en de buitenkant heb ik ook maar genomen bij het buitengaan toen het al wat meer ingezonken was :joy:.

Wat een leuk verhaal bij nieuwe horloge, zeer fraai! Veel plezier ermee :smiley: