NA – Een dresswatch voor rockstars

Lekker topic bij zo’n lekker horloge. Goede maat ook voor jouw polsen! Ik hoop dat hij je de rockstar gentleman vibes geeft die je zocht :smiley:

1 like

Het blijft een sterk nummer.

Chapeau.

Zomer-standaard tijd wisselen. Erg mooie functie. Dat wist ik niet.

Uitstekend. Gespen zijn fijn.

Je mist een handopwinder uit de omiwatari kast in je evaluatie.

Is gewoon erg mooi! Super cool horloge, terecht dat deze serie wat liefde krijgt. Gefeliciteerd!

You can’t always get what you want, honey,
but if you try sometime, you might just find
you get what you need.

2 likes

Van harte gefeliciteerd en leuk dat je ons zo meeneemt in je reis en gedachten hier naar toe :ok_hand:t3:.

Sommige punten zijn zo herkenbaar :innocent:. Ik vind het een prachtige en ook wel gewaagde keuze.

Ook heb je de voor- en ook de nadelen erg goed verwoord. Ik hoop dat het horloge een topper wordt in je collectie en ik vind hem mooier dan je JLC.

We gaan het zien. Draag hem in goede gezondheid :pray:t3:

1 like

Mooie klassieker en fijn beschreven :+1:

1 like

Leuk verhaal en een inkijkje in je gedachtenpiste.

Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen redenering heeft als het om keuzes gaat.

En wat betreft dat dressers voor oude venten zou zijn, ik zie dit anders :wink:.

Dressers zijn voor mensen die hun smaak verder ontwikkelen (uitspraak van iemand die net de 61 levensjaren heeft aangetikt🤡).

Dit wordt trouwens nog eens onderstreept door je muziek keuze.

Veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier met deze smaakvolle Omega!!

1 like

Ik tik binnenkort 41 aan, en is intussen mijn 4de dresser (wel 2 verkocht).

Soms mag je wel eens de draak steken met vooroordelen. Ik zie dress watches ook als horloges voor de meerwaardezoekers. Voor mensen die beseffen dat een stoer duikhorloge je niet stoerder maakt :rofl:.

1 like

Wat zit er in dat Belgische water joh?! Net als @Colnago had ik je toch zeker 10 jaar minder gegeven.

2 likes

Gerst en hop.

3 likes

Dressers alleen voor oude mannen? Ik hoop het toch niet. Ik vind de dial echt heel gaaf in de foto’s, als het in 33mm bestond had ik het op mijn (hele) lange termijn wenslijst gezet ha. Veel draagplezier!

1 like

Dressers alleen voor oude mannen… tjonge jonge wat een dooddoener weer dit. Alsof duikers alleen voor watersportliefhebbers zijn. Wat ik afstotelijk vind zijn duikers onder net overhemd. Dan waardeer ik meer mensen die dan hun horloge aanpassen op hun kledingkeuze. Maar ieder zijn meug hoor.

1 like

Mooie NA, geniet ervan.

1 like

Sarcasme is niet aan jou besteed?

2 likes

Nope, niet echt.

1 like

Hele mooie Omega veel draagplezier gewenst.

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Wow. Een hele mooie Omega met de small second,vind ik persoonlijk mooier dan een speedmaster, veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Beauty! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like