Heel mooi!
Neeee joh,⦠LBJ is The Chosen One
Leuke aanwinst! Ik kan uit je verhaal wel opmaken dat je er heel erg blij mee bent
Thx! Haha, daar heb je volledig gelijk in!
Van Harte, uitstekende keus. Leuk om te lezen hoe blij je er mee bent.
Heb hem ook gehad en zoals hierboven al gemeld, de stalen band is de meest comfortabele van alle stalen banden die ik gedragen heb. Qua looks staat bovendien niets beter dan de stalen band, met welke andere band je ook experimenteert, die doen allemaal afbreuk aan de Seamaster. But thatās just me
Dankjewel! Je hebt absoluut gelijk. Denk ook dat de stalenband uiteindelijk het meest gedragen gaat worden! Hij complementeert het horloge zo mooi⦠dat zie je lang niet altijd bij horloges met een stalenband.
Gefeliciteerd met deze klassieker. Bewust gekozen voor het oudere model neem ik aan? Van het nieuwe model vind ik het jammer dat de golfjes van de plaat verdwenen zijn. Wel vind ik de langere wijzers fraaier bij het nieuwe model.
Dankjewel! Dat klopt. Ik heb vanwege sentiment en het feit dat ik hem nét iets mooier vind gekozen voor de oude met wave dial. De nieuwe is ook prachtig, met die fraaie dial en bezel. Toch vond ik dat ie iets mistte⦠de nieuwe heeft idd wel langere wijzers die mijns inziens zeker mooier zijn!
Ik vind hem mooier dan de nieuwe. Die is toch wel erg shiny met die glanzende wijzerplaat en keramische bezel. Wat meer ingetogen, zoals Bond zelf. Zeker de Pierce Brosnan uitvoering van Bond.
Die nieuwe Seamaster is meer Xander Cage. Meer show, meer bling, minder subtiliteit, minder gedistingeerd.
Geen idee of dit de smaak van @Emdee is, ik hoop het ;). De smaak @Fate_Amenable_To_Change is het sowieso.
Volgens mij heeft de 2220.80 trouwens wel lange wijzers icm de golfjes plaat. Dit samen met een 2500d caliber. Wel wat roods op de plaat. Dat zou me misschien wel weer storen.
Volgens mij heb je gelijk! Die heeft ook een opgelegd Omega logo. Maar die is ook erg prijzig naar wat ik heb kunnen vinden.
Heeft ook inderdaad opgelegde indexen en logo.
Hahaha jij slaat de spijker op zijn kop. Aparte vergelijking, maar wel effectief. Ik begrijp je volkomen
Gefeliciteerd met je NA! Mooi verhaal en dito klok, veel draagplezier toegewenst!
Zeer mooi horloge en het bijhorend verhaal.
Die zou ik ook wel willen.
Proficiat en geniet er van.
Doe mij de Omega Jedi maar danā¦
Voor de echte Star Wars fans! Vind hem zo op t eerste oog ook wel gaaf!
Heb de mijne nu bijna een jaar. Gaat niet vervelen. Super aankoop. Geniet ervan.
Prachtig! Geniet ervanā¦