Ik herken mij ex hier Veel plezier ermee! Is een topper.
Het enthousiasme spat ervan af in de intro!
Dat mag ook, veel (draag)plezier met de SM300 toegewenst
Zal er goed voor zorgen , net zoals jij hebt gedaan!
Mijn beste,
Proficiat met deze bekroonde aanwinst!!
Het blijft door de jaren heen nog steeds een fascinerend horloge!!
Ik wens je er een bewogen tijd mee.
En voor straks: āBuona Notteā en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Lekker hoor! Eens, komt er bij mij de 39,5mm variant. Gaaf horloge, veel draagplezier!
Ik kijk altijd wel nieuwe Star Wars als het er is, maar als Trekkie toch altijd een beetje langs de neus omlaag, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar hoe kunnen ze die āLegacy from Spaceā zo lang uit blijven melken, zeg? Er zijn tientallen horloges en tijdmeters de ruimte in gegaan. Er zijn miljarden horloges en apparaten die beter en makkelijker tijden meten dan welke chronograaf dan ook. Maar Omega blijft volharden in hun space legacy. En wat nog teleurstellender is, wij blijven dat kopen.
Dat terwijl we satelliet na satelliet de lucht in slingeren, maar de ruimtevaartprogrammaās op het moment verder niet echt tot de verbeelding spreken. Dat de EU met Rosetta een voertuig in een komeet wist te boren is opmerkelijk, gegeven de hoeveelheden niets, de snelheid, de afstand, de foutmarges en de onzekerheden rond het spotten van dat soort hemellichamen, maar toch.
Dan dus liever de Bond marketing rond de Seamaster. Gefeliciteerd met die aankoop. Het staal vind ik niks, maar dat mag je van mij verwachten. Op vintage leer en de beide NATOās staat ie cool. Leuk dat je in de voetsporen treedt, ik houd wel van dat soort Tuinpad van mān Vader achtige verhalen.
Leuk verhaal en een fantastische aankoop mr.Bond Fijne dagen! (Dat gaat nu zeker lukken. Familie of bezoek probeert je aan te spreken en jij zit maar naar je pols te staren
)
Goed verhaal van een prachtig horloge! Heel tof als zoān horloge zoiets kan betekenen voor mensen!
Ik moet toegeven dat de laatste trilogie me vooralsnog het minst doet, maar toch blijf je ze kijken als Star Wars fan. Star Trek heb ik eerlijk gezegd nooit gezien.
Ik vind de Speedmaster een geweldig design en een prachtig horloge. Daarnaast uiteraard met een mooi verhaal. Desondanks ben ik het met je eens voor wat betreft het uitmelken, want dat doet Omega zeker. Alleen al die ālimitedā editions⦠Daarentegen zou ik er toch graag ooit eentje willen, puur vanwege het design.
Ik wist wel dat iemand het cool zou vinden
Bedankt voor de vriendelijke woorden!
Bedankt Wander! Voor jou ook. Kan inderdaad niet beloven dat ik erg aanspreekbaar ben de komende dagen
Staal draagt zeer comfortabel en hoort gewoon bij het horloge, dat maakt hem ook een icoon. Dat gezegd hebbende ben ik opnieuw verliefd sinds ik hem op leer heb gezetā¦
Volledig met je eens! De combinatie maakt het een icoon. Ik heb me bij dat bruine bandje laten inspireren door jouw Seamaster . Bij die van jou staat het nog extra goed vanwege de verkleurde tritium
.
Thanks, dat vat ik op als een groot compliment
Denk trouwens niet dat ik tritium heb maar gewoon luminova, doet het ook in het donker
Prachtig horloge. Geniet er van. Fijne Feestdagen.
Groet. Richard.
Gefeliciteerd ⦠blijft een van de mooiste horloges die er is !!
Afentoe als ik hem om heb en ik kijk er op echt om te zien hoe laat het is, dan overvalt hij zo met schoonheid dat ik soms nog een keer - maar dan met big smile - moet kijken hoe laat het nu echt is !
Een juweel aan de pols en de tramrails past er bij !
Veel draagplezier in goede gezondheid !
You get it sir . Dat doet ie zeker! Dankjewel!
Mooie aankoop geniet ervan Jij ook fijne dagen gewenst
Prachtig horloge, desondanks draag ik ze zelf te weinig als ik ze binnenkrijg wegens teveel concurrent in de horlogeboxā¦: Vorige maand ook een topper gevonden (full set en net geserviced en Ik heb hem aan mijn vader cadeau gedaan en hij draagt hem nu elke dag, werkelijk niet meer van zān pols te slaan ook een grote bondfan!