Daar heb je zeker een punt. Vind echter maar eens een in goede staat met alles erbij! Ik heb er veel gezien in Japan die redelijk betaalbaar zijn. Daar zit echter vrijwel nooit box en/of papers bij en ze zien soms uit alsof ze als hamer gebruikt zijn. Ook twijfel ik bij veel advertenties of de bezel-insert nog origineel is en of de kast niet weg-gepolijst is.
Ik denk dat ik maar eens mijn doosje ga zoeken, ik heb denk ik zelf nog de zak waarmee ik de dealer mee ben buitengestapt.
Ik ben wel benieuwd hoe die rode doos er nu uitziet.
Ik zie veel afschilverende exemplaren passeren.
Bekend probleem inderdaad. Ik denk dat ze er allemaal last van hebben. Kan ook een reden zijn waarom Omega is overgestapt naar hout?
Of om de hoge aanschafprijs een beetje te rechtvaardigen, om de pil te verzachten.
Ik denk dat de houten dozen meer zullen bijgehouden worden en een fullset minder problematisch wordt bij de nieuwere exemplaren.
Pfff die 2254 blijft fantastisch…
Die full set ziet nog erg goed uit! Goed bewaren is het halve werk. Jouw Seamaster is overigens ook geweldig!
Anderhalve schakel uit mijn recent verworven full set 2531 en de fit was (gelukkig) perfect De doos was niet al te slecht. Naast het faux leer wat snel de neiging heeft te verpulveren is om de een of andere reden de binnenkant ook niet altijd even schoon. Onbegrijpelijk
Ik heb de 2254.50 en tevens de 2531.80
Beide prachtige duikers
Idd jammer dat het oude model geen fijnafstelling in de sluiting heeft.
Volgens mij hadden de nieuwe rode dozen, beetje meer strakker en glanzende leer en minder last van. Maar daar heb ik ook al jaren niet meer omgekeken, welicht ook vergaan…
Oh ja, dat is volgens mij de nieuwe versie.
Best mogelijk, pas laat aangekocht en waarschijnlijk kijken ze niet zo nauw welke doos bij welk horloge gaat.
Zeer comfortabele, mooie platte duiker.
Ik heb hem alweer 14 jaar, een keeper.
Ik wens je ook veel draag plezier!
Thx! Mooi dat je hem al zo lang hebt en draagt!