NA: een Duitse nieuwkomer

Dankjewel Eric! De oplettende kijker weet dat ik dit horloge begin dit jaar al eens eerder had besteld. En geannuleerd. En later toch maar weer besteld :shushing_face::yum:

1 like

Dat is mij bij altijd nog mogelijk :face_with_peeking_eye: Maar de eerste dag ben ik er uitermate tevreden mee. Mocht direct mee naar een strandje. Draagt echt heerlijk met zwemmen ook.

1 like

Ik zie de foto’s wel langskomen :ok_hand:t2:

1 like

Grappige is dat de witte initieel mijn minst favoriete was. Maar dat veranderde en uiteindelijk blij met mijn keuze :smiley:

Telt zeker! Als het allemaal lukt voorlopig zelfs 1 van de 5 :metal:t2:

2 likes

Prachtig horloge uit Glashütte! Heel veel plezier er mee gewenst!

1 like

Wit eruit, wit erin :grin:

1 like

Proficiat!
Ziet er goed uit!
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je duitse degelijkheid

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Ziet er fantastisch uit, veel draagplezier!!:watch::+1:

1 like

Is het een strakke witte plaat, of zit er wat reliëf in? - lijkt op dat laatste als ik naar de foto’s kijk.

En sunburst mogelijk of mat?

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Er zit een fijn structuurtje op. Foto van de webshop:

Zoom maar in op mijn eerste foto :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat een mega gaaf ding! Ik ben de collectie aan het uitdunnen, maar wauw wat is deze gaaf! Ik ga maar eens op de site kijken!

Is ie ergens mee te vergelijken dat je weet wat betreft kwaliteit etc? Het ziet er zo goed uit dat het bijna niet kan voor die prijs!

Veel draag plezier toegewenst!

Floris

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd. Ik ga het merk eens opzoeken.

1 like

Thanks Floris! Ik ben normaal niet zo thuis in Europese horloges. Maar ik kan wel zeggen dat dit qua afwerking heel dicht tegen Grand Seiko en The Citizen aanzit. Inderdaad heel veel horloge voor dit geld!

Alleen lume kunnen ze in Japan echt beter :shushing_face:

1 like

Zand en water, zijn wel precies de dingen die ik best spannend zou vinden met m’n 1 dag nieuwe horloge :sweat_smile:
Maar uiteraard fijn om te horen dat ie zo bevalt, veel draagplezier ervan en wanneer de spijt komt zien we 'm wel in het blauw. Volgens mij ben je 'm zo kwijt :joy:

1 like

Wat een mooi gebalanceerde nieuwe naam (voor mij althans, maar zo te zien niet de enige). Proficiat met deze vondst en durf is beloond! Geniet er van.

1 like