Prachtig horloge, proficiat!
Van harte gefeliciteerd met je erg mooie Smiths! Geniet van deze knaller!
Leuk NA-topic en cool horloge. Veel plezier ermee!
Tof Gefeliciteerd met je NA
Hele mooie NA, geniet ervan!
Nice Zeer smaakvol.
gefeliciteerd, leuk horloge!
De eerste Rolex Commando horloges werden alleen verkocht in de PRX winkels (winkels op kazernes in overzeese gebieden, waar mitairen producten konden/kunnen kopen met belastingvoordeel). Maar hij verkocht zo slecht, dat er flinke overstock was. Deze kwam terecht in de winkels van Abercrombie & Fitch.
Toen was het zo ongeveer de goedkoopste Rolex, maar nu aardig aan de prijs. Met name de PRX modellen zijn kostbaar.
Jouw stuk is aanmerkelijk vriendelijker geprijst, maar beschikt wel over dezelfde gave, no-nonsense uitstraling. Heel mooi! Veel draagplezier!
Mooie toevoeging! Dankjewel!
Weer iets geleerd, en gaaf horloge !
Ik heb de advertentie ook meer dan eens bekeken en zo te horen is deze knaller goed terecht gekomen, geniet ervan
Proficiat! Hele mooie Na!
Pretty cool. Gefeliciteerd met NA.
Geniet ervan
Lekker bezig strijder. Geniet er van. Mooi ding!
Ja, als je de marketing van Rolex volgt, is het alsof de Rolex Explorer (of een voorganger van dat model) mee op de top stond tijdens die expeditie.
Het zou me niet echt verbazen, moest blijken dat er enkel Rolexen werden gedragen door andere teamleden om de rugzakken te vullen die gebruikt werden tijdens die laatste beklimming.
Voor zover ik heb begrepen heeft de expeditie een prototype van de Rolex Explorer meegekregen. Ze zullen beide wel gedragen zijn. Kunnen ze allebei pronken met als eerste op de Mount Everest!
Leuk horloge, geniet ervan
Interessant verhaal bedankt, word er hebberig van haha
Exact, het vuile werk hoog in de deadzone werd toch echt door een sherpa gedaan. Dan kon er ook nog wel een horloge in zijn rugzakkie
Geniet van je nieuwe aanwinst