Een tijdje geleden heb ik me uit pure nieuwsgierigheid een - volgens de vertaalmachine - jurk horloge aangeschaft via ome Ali.
Gewoon om te kijken of een rechthoekige dresser me zou bevallen. Nou dat deed het !
Voor twee tientjes een schaamteloze kopie, best leuk maar schreeuwt ook wel heel erg NEP elke keer als ik hem draag.
Dus op zoek naar een wat meer eigen gezicht en VOILÀ gevonden.
Ik ben zeer verrast door de mooie speling van het licht. De kast is iets gebogen en het glas ook, dat maakt dat het soms net lijkt of de wijzers zweven.
Het Chinese jurkje gaat weer terug in de doos en de Franse zal voortaan mijn pols sieren.
Gefeliciteerd! Groot fan van die Lip. Zelf een Longines Dolce Vita gescoord, en sindsdien ook naar een Reverso en echo/neutra Rivanera aan het loeren, omdat de vorm me bevalt. Lekker hoor, rechthoekige horloges.
Lip was eerder met dit logo (denk ik), maar los daarvan: mooi horloge met die art deco-invloeden. Inmiddels hebben ze ook een wat klassiekere wijzerplaat voor dit model (zie de website).
Groet van zijn tweelingbroer.
Die wijzerplaat doet het inderdaad erg leuk om het licht. Verder weinig over te klagen voor het geld, behalve dat 'ie wel een funkier bandje dan het standaard exemplaar mag hebben. Jij hebt een Hirsch rainbow denk ik, ff uit m’n hoofd?? Doet 'm wel goed
Dat van dat bandje ben ik het helemaal mee eens.
Daarom ook de T24 genomen met 20mm.
Inderdaad een Hirsch rainbow, heb hem ook in het zwart dus lekker wisselen