Erg mooi en bijzonder verhaal van dit unieke exemplaar. Veel draagplezier gewenst!
Het is echt wel een lang verhaal om te lezen, maar het enthousiasme springt er echt van af. Dus vervolgens gewoon all the way gegaan.
Dit is echt wel een horloge om, terecht heeeeel, trots op te zijn.
Ik vermoed dat deze “ is here to stay”.
Je doet ook echt geen half werk hè? ![]()
Maar wat een tof gevoel dat alle puzzelstukjes zo in elkaar vallen. En het resultaat mag er echt zijn! Wat een prachtexemplaar.
Geniet er met volle teugen van, J!
Prachtige aanwinst
geniet ervan!
Haha, wat een epistel.
Briljante aanwinst weer, van harte. ![]()
Meastro! Prachtig verhaal, hij is je gegund en ik vind hem waanzinnig cool. En ja, het was een fijn (t)huis en wat hebben we er veel gelachen.
Dit levert tevens een schat aan informatie op voor anderen, dat doe je goed! ![]()
![]()
![]()
Pareltje hoor ![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik niet alles gelezen heb ![]()
Een fantastisch mooi horloge en een mooie zoektocht, ik heb je verhaal met plezier gelezen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!![]()
Gefeliciteerd baas ![]()
![]()
Zeer mooi horloge ![]()
Mijn beste,
“Mozes Kriebel”, wat een “binnenkomer”!!
Chapeau.![]()
Gefeliciteerd met deze bijzonder fraaie Omega.
Ziet er magnifiek uit.
Ik wens je er een formidabele tijd mee. ![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst en mooi verhaal (en foto’s), waar de passie echt vanaf spat. Duidelijk een echte liefhebber!
![]()
Holy, hele mooie weer Jordy
Geniet ervan! Deze posts maken het forum zo mooi ![]()
J nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en toevoeging aan jou bijzonder mooie collectie.
Bedankt voor wederom een leerzame post en het delen van deze bijzondere reis en de fantastische foto’s! ![]()
Dat je van deze net zo mag gaan genieten als jouw 321P. Twee fantastische horloges die een speciale betekenis voor je hebben.
Heel, heel gaaf! Super mooi horloge! En je hele epistel gelezen, fantastisch!
Wauw! Wat een bijzondere en prachtige NA!
Van harte gefeliciteerd! ![]()
Toevallig sprak ik enkele weken geleden Sander hierover (hij is mijn collega). Had hem nog wat oude advertenties gegeven die ik had liggen, hopelijk zijn die goed bij jou terecht gekomen. ![]()
Alsof ik een boek aan het lezen ben, in de goede zin van het woord. Dank voor het verhaal en veel plezier met dit prachtige horloge.
Toen je me van de week hier over appte had ik niet verwacht dat dit verhaal er achter zou zitten. Bij defensie zeggen maak er geen studie van, daar had jij zo te horen geen boodschap aan. Maar ik moet ook eerlijk zeggen een verhaal zoals dit vind ik echt geweldig om te lezen. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier er van. Hopelijk kan ik deze eens bepotelen op een gtg in de toekomst.
De vorige/andere Rolls van Klaus, met Submariner velgen:
Gratuliere met je fraaie aanwinst, mooi verhaal. Fine Art is een serieuze partner, waar zoon Chris en met name medewerker Mats zeker kennis van zaken hebben. Het draait daar echter om snelle omzet, dus relatief lage prijzen en korte doorloop. Ze hebben naast een bekend TikTok kanaal ook een Youtube kanaal, met vermakelijke content en Klaus als uithangbord. Die heeft ondertussen de cultstatus bereikt op de Kö en ver daarbuiten. Veel draagplezier met je bijzondere Omega gewenst in ieder geval.
Wow, helemaal gelezen! Wat een goed verhaal; dank daarvoor. Heel erg gefeliciteerd met deze schoonheid!