NA: een geluk bij een ongeluk 😎

Afgelopen zaterdag tijdens onze vakantie zijn mijn vriendin en ik onderuit gegleden op een rotonde met een gehuurd scootertje. Beide flink in de lappenmand, maar ook m’n mooie G-shock kwam redelijk gehavend uit de strijd. Uiteraard baalde ik hier wel een beetje van… Gisteren kwam m’n vriendin met een verrassing, een nieuwe G-shock! En nog een hele mooie ook al zeg ik t zelf :sunglasses: M’n eerste analoge klok van dit merk. Hopelijk houd ik deze een beetje knapper dan de vorige :wink:

13 likes

Reisverzekering?

1 like

Tof horloge en een nog toffere vriendin!:thumbsup:

1 like

Nice! Leuk gebaar!

1 like

Lief! Wel weer beetje opgeknapt na de smakkerd?

1 like

Ja, we hebben een doorlopende reisverzekering gelukkig.

Ik zit links van teen tot schouder in het verband en m’n vriendin met het been in het gips, dus samen zijn we 1 :wink:

Nu heeft ie wel lekker veel karakter. :slight_smile:

Dat is toch de hele essentie van een G shock :stuck_out_tongue: afraggen die dingen en toch blijven ze werken! Wel vervelend dat je bent gevallen, maar zo te zien heeft de G shock de klap opgevangen :joy:

Jeffries hart stond stil, maar zijn GShock liep nog, vrij naar Wim van Est die met zijn Pontiac in een ravijn donderde in de Tour de France…

1 like

Jeetje man. Dat moet een flinke klapper zijn geweest! Wat een ellendige afloop van de vakantie.

Veel beterschap.

Mooie G-Shock! , Beterschap!

Gelukkig is het bij wat breuken en schaafwonden gebleven. Had veel erger afgelopen kunnen zijn.

Wat veel mensen niet weten is dat scootertjes vaak motoren zijn in het buitenland. Als je geen motorrijbewijs hebt ben je vaak niet eens verzekerd.

Nu is er waarschijnlijk geen schade aan derden anders zegt de verzekering al gauw “niet in het bezit van de juiste documenten om zo’n voertuig te besturen dus we betalen die schade niet.” Want in de polis staat dat je wel over een geldig rijbewijs moet beschikken om een voertuig te besturen.

Beide beterschap gewenst.

Ik zou deze zeker af en toe mog dragen.
Echt uniek stuk nu!

Meteen trouwen! Als ze zelfs met een gipsen poot nog op zoek gaat naar een mooie G-Shock voor je, dan moet je zuinig op haar zijn!

En beterschap natuurlijk, voor jullie allebei.

6 likes

Heftig! Beterschap!

Liefde overwint alles, mooi gebaar van je vriendin, beterschap allebei

Je weet wel dat je nu zelf op zoek moet naar een ring?

5 likes

Beterschap en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Beterschap, en die nieuwe is (vind ik) een stuk mooier!