NA - Een gewaarschuwd mens........

Een maand of 5 geleden kam ik hier als gematigd liefhebber en vers geregistreerd forumlid een kijkje nemen.
Tijdens het browsen door de topics en bij het bekijken van de diverse voorstelrondjes las ik her en der dat het actief worden op dit forum “horloge-verslavingsgevoeligheden” kon versterken en zelfs veroorzaken.

Ik arriveerde toendertijd met een karige collectie, te weten een Ebel 1911 Discovery Chrono, een Junghans Mega Solar en een Rolex Datejust. (De Ebel Discovery gaat in de verkoop zodra mijn TL dat toelaat.) Twee maandjes daarna kwam er al een Tudor Black Bay 58 bij (de interesse voor dit horloge groeide naarmate ik het op dit forum vaker voorbij zag komen). Sinds een paar weken dus nu ook deze laatste aankoop.

Ik ben bijzonder in mijn nopjes met deze NA (mijn eerste op leer en nu op zoek naar een mooie rubberen band voor de rest van de zomer).
Naast dit nieuwe horloge heb ik nu ook een nieuwe uitdaging: regelmatig op dit informatieve forum verpozen en tegelijkertijd opkomende koopimpulsen te onderdrukken. Wish me luck :slight_smile:


205 likes

Zeer gaaf! Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Mooie NA!

1 like

Wat een beauty

1 like

Oi, die is fraai! Gefeliciteerd!

1 like

Schitterende Seamaster, van harte met deze NA. Geniet ervan!

1 like

Mooi en sjiek deze Omega.
Draag hem met plezier en gezondheid.

1 like

Prachtig, een Omega Seamaster, beter kan haast niet😀!

1 like

Mooi horloge. Is het een zwarte of groene band?

1 like

Op de foto’s helaas moeilijk te zien, maar de band is donkergroen.

Ja goed gedaan!

1 like

Mooie Omega! Staat ook op mijn wensenlijstje… Heel universeel horloge.

1 like

Prachtige aanwinst! Van harte en geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

welcome home

1 like

nauw, nauw :star_struck: die ziet er goed uit :+1:
draag hem met plezier

1 like

Mooi horloge. Ik vermoed dat de dial in het echt nóg mooier shined dan op foto…

1 like

Dat is op een foto moeilijk te vangen, inderdaad.

1 like

Dat hoopte ik al… Is het oem Omega? Zie anders wel foto’s in omega only.:slightly_smiling_face:

1 like

Oeh , die is mooi zeg :star_struck: gefeliciteerd met je NA!

1 like

Prachtig, altijd mooi zo’n Aqua Terra! Geniet er van. Voor de kleurenblinden onder ons, is dit nou een groene of een grijze? :sweat_smile:

2 likes