Zeker!!!
Gaat er straks op. Foto’s volgen nog
Dan ga ik de Alpinist ook voor het eerst dragen
Zeker!!!
Gaat er straks op. Foto’s volgen nog
Dan ga ik de Alpinist ook voor het eerst dragen
Zie je wel dat heul fout toch keigoed kan zijn
Wauw, mooi met dat goud!
Tomtiedomdiedom
prachtig zo!
Geweldig!
Volgens mij is de sarb017 niet het makkelijkste horloge om een band voor te vinden, maar dit is echt een verrassend goede combinatie .
Fraai
Nr 4 & de laatste staan ook echt gaaf!
De oyster, nr. 3 en 4 vind ik wat te clean, de Alpinist kan wel wat oubolligheid hebben i.m.o.
De laatste two tone misstaat ook niet, staat wel chique vind ik!
@SAT en @Chlorophyl
Dit is een vraag die waarschijnlijk in het domme vragen topic thuishoort, maar het lijkt me ook gepast die hier te stellen.
Jullie hebben allebei op jullie Alpinist een stalen band (gehad). Maar hoe weet je dat die band past? Op de foto’s past hij precies tussen de lugs en de endlink past precies tegen de kast. Google je gewoon op Jubilee for Sarb017?
Ik heb dus echt geen idee hoe je voor een horloge een passende stalen band vindt.
Los daarvan: complimenten voor het prachtige horloge én de band(en), van jullie beiden.
O da’s een makkie
Die met goud had ik er van Jakko bij gekregen. Het is een echte Seiko band die toevallig best goed paste.
Ik denk wel dat een speciaal gemaakte band het beste past. Je kan wel op zoek gaan naar een band met dezelfde lugmaat en kastdiameter maar dat is geen garantie voor een perfecte passing.
Klopt. Ik ging er voetstoots van uit dat de stalen band van mijn Orient Neo Panda naadloos op mijn Orient Sun and Moon zou passen. Dat werd een teleurstelling.
This Angus Jubilee with a curved solid end pieces perfectly fit Seiko Automatic Alpinist Watch SARB013, SARB015 and SARB017 models. The lug of this watch band was tapered into 18mm buckle size, added value on flexibility of using your original 18mm Seiko clasp back if you want.
Ik zit nog steeds in serieuze twijfel deze zelfde combo aan te schaffen. Mening verschilt per dag. Hoe bevalt hij op de angus jubilee?
Draagt heerlijk comfortabel, daar zou je het absoluut niet voor hoeven te laten.
Ik vind de combi TT vs indice heel gaaf. Het is een juweeltje!
Als je niet van TT houd moet je het niet doen.
Voor mij is de Alpinist super geslaagd, blijf er naar kijken!!!
Ja, leuke aanwinst(en). Dus zéker een goed begin van het nieuwe jaar.
Voor mij is de Alpinist helaas geen optie. Maatje te klein, en de wijzers ben ik niet dol op. Maar groen en goud = erg leuke combi. En de duotone band maakt hem gedurfd.