NA een gouden ring met een Gentleman

Vanmorgen, zoals meestal op vrijdag, tijdens het boodschappen doen in Haaksbergen en koffiedrinken met gebak bij Bakker Bart met vrouw en kleindochter, ging ik ook, zoals altijd, even kijken bij m’n vaste juwelier in Haaksbergen: Frank Aalbers.

Juwelier Aalbers in Haaksbergen heeft momenteel veel Tissot’s in de aanbieding voor aantrekkelijke prijzen. De allermooiste Tissot was (vond ik😀) de Tissot Gentleman met een massief gouden bezel/lunette en een schitterende blauwe Sunburst wijzerplaat.

Toen ik een paar jaar geleden voor het eerst de Tissot Gentleman met massief gouden bezel zag vond ik het prachtig en dacht ik in de afgelopen jaren steeds weer aan dit mooie horloge.

Vanmorgen kon ik de verleiding niet weerstaan en heb hem gekocht.

De 18 karaat gouden bezel geeft het horloge een erg fraaie uitstraling en in combinatie met de blauwe lederen band ziet het er prachtig uit.

Omdat dit model met z’n ETA Powermatic 80 silicium kaliber wel bekend zal zijn, nu maar meteen de foto’s:

197 likes

Tof, gefeliciteerd, heb hem ook maar dan met de crème dial :+1:

2 likes

Dank je wel, de crème dial vind ik ook geweldig!

2 likes

Lang over nagedacht :smiley: en dat je er ook lang van mag genieten, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Dank je wel, ik denk dat ik er zo’n vijf jaar over heb nagedacht.

4 likes

Wat een prachtige aanwinst :ok_hand:t2: veel draagplezier Hans !

1 like

Dank je wel Frank!

1 like

Proficiat, mooi Hans. Mooie NA.
Shoppen in Haaksbergen is altijd leuk :wink:

1 like

Absoluut, dank je wel👍

1 like

Mooi horloge! Ben eigenlijk best benieuwd wat zoiets ongeveer kost. Het gaat om een 18k massief goude Lunette begrijp ik?

1 like

Klopt Kasper, de bezel is mooi dik en 18 karaat massief. De Tissot prijs is met leren band €1745,00.

4 likes

Zo Hans! Dat is een mooie knaller op de vrijdagmiddag! Heel veel kijk en draagplezier! :grinning:

Dat is een luxe horloge! :wink::blush:

1 like

Hans Tissot is back :sunglasses:. Van harte. Ik wil wel foto’s zien die de echte kleur van die wijzerplaat tonen. :slightly_smiling_face:

1 like

Heel erg mooie Tissot. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge hans. :ok_hand:
Staat je goed.
Geniet van je NA.

1 like

Geen impuls aankoop! Toffe NA! Mooie kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee!

Ik ben ook heel benieuwd hoe de lederen band van Tissot is. Heb er ooit één gehad die bleef maar stug tot ik erachter kwam dat er een plastic vulling laagje in zat :thinking: nadat de lederen binnenkant versleten was :grin:

1 like

Dank je wel, echt een fraaie knaller😀!

2 likes

Klopt, nu echt weer HansT(issot), de tweede Tissot, vorig jaar kwam in de zomer de Visodate.

Dit is de échte blauwe kleur van de wijzerplaat:

14 likes

Wauw! Wat tof Hans! Snap wel dat je die niet kon weerstaan :heart_eyes:

1 like