NA een gouden ring met een Gentleman

Dank jullie wel van harte👍🏻

4 likes

Erg mooi horloge, heel veel draagplezier!

2 likes

Weerom een schitterende nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd en geniet ervan naast uw talrijke andere mooie horloges.

2 likes

Klasse zeg! Gefeliciteerd met mooie NA!

2 likes

Dank jullie wel van harte!

2 likes

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst Hans!

2 likes

:+1:dank je wel!

1 like

Mooi horloge Hans, gefeliciteerd!

2 likes

Dank je wel André👍

2 likes

Prachtig horloge. Zo is het leuk boodschappen doen.

2 likes

Dank je wel Petra, dit zijn idd. de leukste boodschappen😊!

2 likes

Mooi Hans,

Van harte gefeliciteerd met deze aankoop!

1 like

Van harte met deze NA Hans!

Heel herkenbaar verhaal. Ik heb een aantal jaren geleden ook met dit horloge in mijn handen gestaan en zelfs helemaal tot aan de kassa. Vlak voordat de medewerkster met de doos aan kwam lopen (wat even duurde omdat de winkel werd verbouwd en zij die doos letterlijk moest zoeken), bekroop mij het gevoel ‘weer een Tissot’ en heb ik mij teruggetrokken. Op dat moment had ik al een stuk of 5 Tissots in de collectie en dat vond ik blijkbaar al genoeg.
Dat neemt niet weg dat het een prachtig horloge is en dat die, net als bij jou, nog tijden door mijn hoofd is gegaan en nog steeds als ik hem zie. Dus ik kan mij goed in jouw verhaal verplaatsen!
Het is en blijft een prachtig ding.

Veel genot ervan!

2 likes

Dank jullie wel van harte!

1 like

Gefeliciteerd! En veel plezier er van, uiteraard. Altijd mooi, een Gentleman.

1 like

Das waarlijk een fraaie klassieke klok.

2 likes

Dank je wel Chris👍

1 like

Dank je wel Gobert👍

Prachtig, het blauw en goud kleuren goed samen zonder ‘teveel’ te zijn. Geniet ervan Hans! :watch::ok_hand:

Nescio quid me de

(Schijnt een ding te zijn iets in het Latijns te zeggen…bij deze.)

1 like

Dank je wel Robert, ik weet in ieder geval dat ik zoveel niet weet. Ben erg blij met de Gentleman, het beetje goud wat er op zit glimt prachtig en blijkt zelfs 1,5 gram meer te wegen dan m’n trouwring😀.

1 like